رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت بویراحمد در حال قرمز شدن است و 65 درصد موارد مثبت کرونا در روز گذشته هم مربوط به این شهرستان بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 20 August 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بهبودی 3 هزار و 600 بیمار کرونایی با تلاش کادر پزشکی استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه از بهبودی 3 هزار و 600 بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر در استان به این ویروس مبتلا شدند که با تلاش کادر درمانی 3 هزار و 600 نفر بهبود یافتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: وضعیت بویراحمد در حال قرمز شدن است و 65 درصد موارد مثبت کرونا در روز گذشته هم مربوط به این شهرستان بوده است.
وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در شرایط بیماری کرونا گفت: رعایت مسائل بهداشتی از آسیب‌های روانی داوطلبان کنکور و خانواده آنان می‌کاهد لذا توصیه کردیم نه تنها داوطلبان بلکه تمامی افراد حاضر در سالن امتحانات باید ماسک و دستکش داشته باشند.
این مسوول بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم تجمع در هنگام ورود و خروج از سالن، ضدعفونی کردن محل برگزاری امتحانات و استفاده از مواد ضدعفونی کننده قبل و بعد از امتحان همه مواردی هستند که در چند روز برگزاری کنکور سراسری باید مد نظر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار