کد خبر: ۸۸۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 20 August 2020
 
 
شهرستان لنگرود به عنوان پایلوت راه اندازی طرح مواسات در ادارات
تابناک/جلسه ستادبزرگداشت هفته دولت به ریاست دکتر علی امیدوارمعاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری لنگرود و معاون عمرانی فرمانداری و با حضور مسئولین شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری این شهربرگزارشد

به گزارش خبرنگار رانکوه نیوز؛دکتر امیدوارضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان دولت شهید رجایی وباهنر خاطرنشان کرد:خدمت دولت،خدمت به حکومت است وهرچه قدر دستگاهها و نهادهای دولتی رضایتمندی مردم را داشته باشند،مسلما مشهوریت نظام بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزنده در دولت تدبیر وامید با توجه به همه مشکلات اقتصادی که منشاء آن تحریم های ظالمانه ای است که توسط آمریکا برای مردم ما بوجود آورد صورت گرفته است و دولت هیچوقت سعی نکرد از این غافله عقب بماندوتمام سعی خدمت به مردم است افزود:هفته دولت فرصت خوبی برای پاسخگویی هجمه ها ودستاوردهای موفقیت آمیز نظام جمهوری اسلامی است که برای مردم به منصه ظهور گذاشته شود.

معاون سیاسی -اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در دومحور یکی جنگ ۸ساله دفاع مقدس و جنگ نرم سعی کردند نظام وحکومت اسلامی را مورد هجمه قرار دهندولی با درایت داهیانه رهبر معظم انقلاب نتوانستند به هدف خود دست یابند افزود:درحال حاضر نیز با جنگ اقتصادی وارد شده اند تا مردم را از دولت وحکومت نا امید کنند که مسلما موفقیت آمیز برای آنها نخواهد بود وتنها راه موفق نبودن دشمنان افزایش وحدت ملی در بین مردم است.

امیدوار ضمن تقدیر وتشکر از اصحاب رسانه با تاکید براینکه پروژه های هفته دولت را در فضای مجازی به گوش مردم برسانید اظهار داشت:رسانه ها در اظهار نظرات غیر مسوول باشند.

وی درادامه ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور سالار شهیدان افزود:دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال سو استفاده از جریانات عزاداری ابا عبدا….الحسین (ع) هستندو ما باید باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با رعایت پروتکل های بهداشتی در بحث عزاداریها حضور یابیم تا خوراکی برای دشمنان انقلاب نباشد.

معاون سیاسی-اجتماعی از حوزه انتخابیه کنکور سراسری در شهرستان لنگرود در ۴روز متوالی خبرداد وگفت:شهرستان لنگرود شهر فرهیختگان و نخبگان است وبرگزاری کنکور از افتخارات این شهرستان است و دراین راستا از اولیای محترم خواستاریم که از تجمع غیر ضروری در پشت درب حوزه های کنکور خودداری کنند و حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

دکتر علی امیدوار در پایان از طرح مواسات و کمک مومنانه توسط ادارات شهرستان لنگرود خبرداد وگفت:شهرستان لنگرود بعنوان پایلوت طرح مواسات در ادارات را راه اندازی کرده است و انشاا…اقلام هرچه سریعتر و درزمان تعیین شده به دست نیازمندان خواهد رسید.

پور علی معاون عمرانی شهرستان لنگرود نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت با تاکید براینکه پروژه های هفته دولت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی رعایت خواهد شد افزود:پروژه های هفته دولت ؛راه وشهرسازی،بنیاد شهید،میراث فرهنگی،جهاد کشاورزی، پرورژه های شهرداری های لنگرود وکومله ،توزیع برق،پروژه آب و فاضلاب ،ایستگاه هواشناسی،صندوق کار آفرینی و کمیته امداد و سپاه است که در حوزه مسکن مددجویی ۳۶ واحد مسکن محرومین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار