معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم گفت: نسخه جدید شبکه شاد فردا رونمایی می‎شود و تمام دروس دانش آموزان به تفکیک سرفصل‎ها آموزش داده خواهد شد و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 02 September 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا یاری اظهارکرد: مدارس قم از شنبه 15 شهریور مدارس رسما بازگشایی خواهند شد.
وی افزود: برای بازگشایی ها اگر وضعیت سفید باشد، مدارس باز خواهد شد، در وضعیت زرد برگزاری مدارس نیمه حضوری یا یک روز درمیان خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم گفت: برای دوره متوسطه اجازه داده شده که از روزهای پنجشنبه هم در وضعیت زرد استفاده شود.

وی ادامه داد: در وضعیت قرمز حضور دانش آموزان در مدارس ممنوع بوده و فقط عوامل اجرایی می توانند برای اداره امور در مدارس حضور یابند.

یاری تصریح کرد: نسخه جدید شبکه شاد فردا رونمایی می شود و تمام دروس دانش آموزان به تفکیک سرفصل‌ها آموزش داده خواهد شد و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه شده است.

وی اظهارکرد: بازگشایی مدارس یک رخداد بزرگی بوده و ما اعلام کردیم که مدارس ما از هر نظر آمادگی کامل را داشته باشند؛ اگر مدارس ما از وضعیت قرمز قرار است تبدیل به زرد شود، مدارس نباید دچار اخلال شوند و ما در حال حاضر آمادگی کامل را برای سه وضعیت سفید، زرد و قرمز داریم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد از دانش اموزان قمی از شبکه شاد استفاده کردند، همچنین درباره نمرات امتحانات نهایی بیش از یک نمره افزایش معدل را داشته ایم.

یاری با بیان اینکه ما برای مدارس مواد بهداشتی را برای دو هتفه در وضعیت زرد دپو کرده ایم، ابراز کرد: دانش آموزان ابتدایی در نوبت های عصر در شبکه شاد آموزش خواهند دید؛ دوره های متوسطه می توانند در نوبت صبح کلاس های مجازی خود را برگزار کنند.

معاون تصریح کرد: ساعت آموزش غیرحضوری در شبکه شاد 35 دقیقه خواهد بود تا بار ترافیکی اینترنت مدیریت شود.

وی ادامه داد: فعلا به دلیل وضعیت قرمز استان، آموزش های ما مجازی خواهد بود و اگر تغییری در وضعیت صورت گیرد، ما اطلاعات لازم را به دانش آموزان و اولیا خواهیم داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار