کد خبر: ۹۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 06 September 2015

شهردار کرج بر ساماندهی نقاط پرتردد در کلانشهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در آستانه مهرماه و فصل بازگشایی مدارس در بازدید میدانی از سطح شهر و ارزیابی نقاط پرتردد و با ترافیک بالای این کلانشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها ساماندهی نقاط پرتردد کلانشهر کرج است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در این کلانشهر و افزایش حجم خودروها لذا باید تلاش شود تا میزان ترافیک نیز کنترل شود تا مردم با مشکلات اساسی در این زمینه مواجه نشوند.

شهردار کرج تأکید کرد: هم‌اکنون برخی از نقاط پرتردد در این کلانشهر با حجم بالایی از خودرو و در نتیجه ترافیک‌های بسیار سنگینی مواجه هستند که لازم است طرح‌ کاهش بار ترافیکی در این مناطق اجرایی شود.

ترکاشوند تأکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای کاهش بار ترافیکی ایجاد تقاطعات غیرهم‌سطح است که در نظر است با احداث 52 تقاطع غیرهم‌سطح دیگر در سطح شهر از میزان حجم ترافیک بکاهیم.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این تقاطعات را 5 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: قرار است که این پروژه‌ها در بازه زمانی 10 ساله انجام شود.

شهردار کرج با بیان اینکه در راستای ساماندهی ترافیک این بخش احداث پل حصارک واقع در تقاطع بلوار بهشتی و آزاد‌راه تهران ـ کرج ـ قزوین بسیار ضروری به نظر می‌رسد، گفت: این تقاطع در 3 سطح جمعاً به طول بیش از 2 هزار متر ساخته می‌شود که مساحت عرشه آن بیش از 26 هزار مترمربع از نوع بتن آرمه درجه یک است و در بعضی از دهانه‌ها دارای کابل‌های کششی است.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود بر همکاری دولت جهت تملک معارضین پروژه‌های کلان تأکید کرد و گفت: برای نمونه، بخش قابل توجهی از اراضی واقع در محدوده اجرای کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی این کلانشهر در تملک نهادهای دولتی است و بدون همراهی مسئولان ذیربط قادر به تحقق اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین شده نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار