با معرفی آثار ۱۳ هنرمند اردبیلی فارغ التحصیل رشته‌های هنری نمایشگاه نقاشی، مجسمه و نقاشی خط در محل نگارخانه قوام الدین سالن فدک گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 06 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان اردبیلی است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های گروهی با هدف ایجاد تعامل بین هنر و مخاطبان عام در سطح جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

حسین آزاد برگزاری نمایشگاه هایی از این دست را در اولویت برنامه های فرهنگی حوزه هنری در سال جاری دانست و متذکر شد: تا پایان امسال برگزاری ۱۰ نمایشگاه دیگر نیز برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه اغلب نمایشگاه های هنرمندان به صورت گروهی است، متذکر شد: اگر آثار یک هنرمند قابلیت ارائه در یک نمایشگاه انفرادی را داشته باشد به جد از این مهم استقبال خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان به ضرورت سرمایه گذاری فکری و معنوی جهت معرفی هر چه بیشتر تولیدات هنرمندان تاکید کرد و افزود: نمایشگاه ها فرصتی برای توسعه کمی و کیفی تولیدات هنری هستند و می توانند ظرفیت های موجود را به شکل مطلوب بیان کنند.

آزاد بهسازی فضای نگارخانه فدک را فرصت مناسبی دانست تا هنرمندان در یک فضای هنری قابل دفاع و استاندارد به نمایش آثار خود بپردازند.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان اکبر ملکی، ساوالان جماعتی، اکبر یعقوبی، رضا عربگری، مسعود فیضی، احمد مرادی، مهدی گودینی، محسن صفایی، محمد احمدی، یاور قاسم زاده، بهنام آخربین، بهزاد جماعتی و مهران فرزانه به نمایش گذارده شد.

این نمایشگاه علاوه بر معرفی آثار جهت فروش آثار تولیدی دایر شده است و ۴۰ اثر هنرمندان نام برده از ۱۵ تا ۱۹ شهریور ماه جهت بازدید عموم در معرض نمایش گذارده خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار