مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان بوشهر گفت: برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر امسال ۳۵۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پیش بینی که تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 07 September 2015
احمد لطفی صبح امروز در نشست با مسئولان واحدهای خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان از سیاست‌های مهم این نهاد است اظهار داشت: خود کفایی اقتصادی که مددجویان از دست رنج خود تامین معاش کنند از برنامه‌های مهم کمیته امداد است که دراین راستا برنامه‌های ویژه‌ای مدون شده است.

وی افزایش مهارت مددجویان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: براساس انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تمام مددجویان متناسب با ظرفیت‌های شغلی مناطق محل سکونت خود مهارت افزایی می‌شوند و سپس زمینه اشتغال آنان با پرداخت تسهیلات کم‌بهره فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش تصریح کرد: این نهاد قادر است با استفاده از تسهیلات بانکی که از محل بند«ج» تبصره 16 قانون بودجه سال94 کل کشور در اختیار این نهاد قرار گرفته است، مشکلات اشتغال بخشی از مددجویان تحت پوشش را برطرف کند. 

لطفی، از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بانکی قدردانی کرد و گفت: اشتغال جامعه مرهمی بر سایر دردهای جامعه بوده و برای رفع معضل اشتغال نیاز به همکاری تمام مسئولان استانی است.

وی با بیان اینکه سال قبل 352 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی مصوب شد گفت: از این مبلغ 236.7 میلیارد ریال از طرف بانک‌های به کمیته امداد ابلاغ شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای 507 طرح اشتغال‌زایی دراستان بوشهر خبرداد و افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی 507 طرح مشاغل خانگی با پرداخت 25 میلیارد ریال و یک‌هزار و 472 طرح خوداشتغالی به مبلغ 206.6 میلیارد ریال اجرا شد.

لطفی با بیان اینکه سال قبل 20 هزار شغل ویژه مددجویان اجرا شد بیان کرد: برای اجرای 20 هزار طرح اشتغال‌زایی 231.6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اشتغال‌زایی امسال تصریح کرد: 352 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی امسال پیش بینی شده است که تاکنون 170 میلیارد ریال آن به امداد استان بوشهر ابلاغ شده است .
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار