کد خبر: ۹۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 07 September 2015
روزنامه ایران نوشت:

برخورد کامیون جرثقیل با خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان، جان یک زن را گرفت.

کارشناس تصادف پلیس راهور گفت: در این حادثه زوج جوانی خودروی خود را در لاین غیرمجاز خیابان فیضیه نیاوران، پارک و چادر اسکان خود را جلوی خودرو در کنار بوستان برپا کرده بودند.

سروان طوسی افزود: کامیون جرثقیل در حالی که خیابان یک طرفه بوده به صورت غیرقانونی به سمت پایین خیابان حرکت می‌کرده و در حالی که راننده آن کنترل را از دست داده بود با سرعت بالا به خودرو برخورد می‌کند.  وی گفت: کامیون، خودروی سواری را در حالی که زوج جوان در قسمت پایین‌تر آن در حال استراحت بودند با خود چند متر می‌کشد و زیر می‌کند که متأسفانه زن جوان در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد و همسرش نیز به بیمارستان منتقل می‌شود.

کارشناس تصادف پلیس راهور افزود: این کامیون در ادامه پس از قطع چند اصله نهال بوستان، به قسمت پذیرایی ساختمانی مسکونی برخورد و به آنجا نیز خساراتی وارد می‌کند.

 طوسی گفت: خوشبختانه اتاق‌های خواب این واحد مسکونی در پشت پذیرایی بود که اگر این‌گونه نبود شاید حادثه دیگری نیز رقم می‌خورد.

صاحب این ساختمان که خود را پزشک عمومی معرفی کرد نیز گفت: در حال استراحت بودم که با شنیدن صدای دلخراشی، بلافاصله از خانه بیرون آمدم و متوجه این حادثه شدم.

وی با اشاره به اینکه در همان لحظه اولیه متوجه شدم که یکی از زخمی‌ها جان باخته افزود: مصدوم دیگر حادثه نیز که حالش وخیم بود در تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار