معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در شش ماهه ابتدایی سالجاری ۱۹۲۲۳مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی صورت گرفته و ۲۲۲۹پرونده تخلف تشکیل شده است .
کد خبر: ۹۰۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 04 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود: در همین بازه زمانی گشت های مشترک برگزار شده ۱۰۵ درصد رشد داشته که نشان از عزم دستگاه های نظارتی بر مبارزه با تخلفات احتمالی صنوف و شرکتهای تولیدی دارد .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درباره مشارکت شهروندان در نظارت بر بازار و تماس با ستاد خبری سازمان گفت:۳۶۰۵ گزارش به ستاد خبری سازمان رسیده که از این تعداد۹۷۷مورد تخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .
قربانیان درباره تعداد پرونده های با ارزش ریالی بیش از ۱۰میلیون ریال نیز گفت: ۲۵۰ پرونده با ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیون ریال و جمعا ۱۸۸ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۴ درصد رشد داشته است .
وی درباره پرونده های قاچاق متشکله در شش ماهه ابتدایی سالجاری افزود: ۱۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال تشکیل و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار