ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه از از ارتقا رتبه نمایندگی ایران خودرو شهرستان پاوه به رتبه دوم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 05 October 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارتقاء رتبه نمایندگی ایران خودرو شهرستان پاوه به رتبه دوم اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های تدوین شده برای پیشبرد و پیشرفت شرکت ها و تشکل های تعاون روستایی استان اینک شاهد تحول در نمایندگی ایران خودرو از واحدهای های تحت پوشش اتحادیه تعاونیهای روستایی شهرستان پاوه هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به ارزیابی واحد نظارت بر شبکه شرکت ایران خودرو، نمایندگی ۲۸۰۹ پاوه از رتبه صنایع ۴ به رتبه صنایع ۲ ارتقا یافت.

صفایی در ادامه یادآور شد: نمایندگی ایران خودرو پاوه در سال ۱۳۹۷ به دلیل مشکلات متعددی که داشت تعلیق شده بود و با تلاش ها و رایزنی های مستمر مدیریت تعاون روستایی استان با مسئولان ایران خودرو در نهایت در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ رفع تعلیق شد.

مدیر تعاون روستایی استان در ادامه تصریح کرد:نمایندگی ایران خودرو شهرستان پاوه که تنها نمایندگی موجود در منطقه اورامانات است از ابتدای تیرماه سال ۹۸ تاکنون تعداد ۱۲۰۸ مورد خودرو برای شهروندان شهرستان پاوه ثبت نام نموده که از این تعداد ۷۳۷ مورد آن را تحویل متقاضیان داده شده است.

صفایی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه خدمات پس از فروش،سرویس دهی و فروش قطعات پس از رفع تعلیق توسط نمایندگی ایران خودرو پاوه صورت گرفته و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی می باشد . ضمناً برنامه ریزی منظم در جهت فعالیت مثمرثمرتر و خدمات رسانی مطلوبتر صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار