رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: فردی که با بدست آوردن تصاویر خانوادگی افراد، اقدام به انتشار آنها کرده و زمینه سلب آرامش آنها را فراهم می کرد، شناسایی شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 07 September 2015
به گزارشتابناک تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسملو افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در یکی از شبکه های اجتماعی کرده، مراتب در دستور کار کاراگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا مستندات موجود استخراج و فرد متخلف مورد نظر شناسایی و پس از مواجهه حضوری طرفین مشخص شد متخلف همسر سابق، شاکیه بوده است.

سرهنگ قاسملو ادامه داد: متهم علت این کار خود را انتقامجویی و وارد کردن ضربه روحی به شاکی اعلام کرد و پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی وسیله انتقام جویی و توهین و افترا به دیگران نیست، گفت: انجام این عمل در فضای مجازی جرم تلقی و قابل پیگیری است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از کاربران درخواست کرد: عکس های خصوصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی وارد نکنند و از نگهداری این عکس ها در گوشی های تلفن همراه خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار