فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توهین رییس جمهوری خبیث فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) ، نمادی از مقابله غرب و تفکر لیبرالیسم با قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 31 October 2020

توهین مکرون به پیامبر (ص) نمادی از مقابله غرب با قرآن است

به گزارش «تابناک البرز» سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی با اشاره به  توهین برخی از مجلات خارجی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) بیان داشت: دلیل این توهین ها واضح است زیرا اسلام جریان ساز بوده و با دیدگاه  استکبار و تعدی گران به حقوق دیگران همخوانی ندارد  از این رو  دشمن هم  بدرفتاری و بداخلاقی می کند.

وی ادامه داد: رییس جمهوری خبیث  فرانسه در واقع نشان دهنده و نمادی از غرب و تفکر لیبراسیم و استکباری است که قرآن با این تفکر به شدت مخالف است زیرا در قرآن کریم آیات و مفاهیمی داریم که ضداستکباری است و شاهان، کفار و کسانی که کبر و غرور داشتند و خودشان را درجایگاه خدا دانستند ، اصل وجود ذات حق را رد کرده اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در کشورهای به اصطلاح طرفدار دموکراسی  ارزش های الهی و انسانی زیرپا گذاشته می شود و کسی اعتراض نمی کند.

وی این حرکت را یک داستان سیاسی و آمیخته با یک تفکر خطرناک صهیونیستی دانست و اظهار داشت: این ها تمام ابزار این دستگاه هستند زیرا در زمان های مختلف با روش های مختلف از نوشتن کتاب تا ساخت فیلم به مقدسات ما توهین کرده و آن ها را به سخره می گیرند زیرا آنان به دنبال تسلط بر جهان هستند.

فرمانده سپاه استان البرز اضافه کرد: خداوند در قرآن می فرماید که بین هیچ سیاه و سفید و عرب و عجم تفاوتی نیست ولی این ها نگاه نژادپرستانه دارند و مادر و رییس این ها و سرفتنه وقتی آمریکا باشد امروز در آتش نژادپرستی می سوزد.

وی گفت: قرآن می فرماید که به کسی ظلم نکنید و ظلم نپذیرید ولی این ها ظلم می کنند و تمام کشورهای اسلامی و  غیراسلامی را تحت سیطره خودشان می دانند.

وی بیان داشت: درست است شیوه تسلط را عوض کرده اند ولی هنوز کشورهای دنیای جهان سوم را تحت سیطره خود می دانند و خودشان را اداره کننده آن ها می دانند.

مولایی افزود: قرآن کریم می فرماید حق با تقوا و مظلوم است و حق با حق داران است ولی این ها می گویند حق با کسی است که زور دارد و معلوم است که با این قرآن مخالفت می کنند.

وی تصریح کرد: برخی سران کشورها  مانند عربستان راه را برای این گونه اهانت ها هموار می کنند و هیچ خطری برای آن ها ندارد ولی اسلام ناب و نشات گرفته از سرچشمه پاک نبوی است که این ها را عصبانی می کند و با آن دشمنی می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: این دشمنی ها چند وجهه دارد که یکی از وجهه آن این است که هر چیزی که در درون انسان های فاسد و  فتنه گر است را نشان می دهد و همچنین درسی برای مسلمانان است تا دوست و دشمن خود را تشخیص دهند.

مولایی افزود: تلاش دشمنان نشان می دهد راه حق و باطل کدام است و این ها برای کور کردن یک نور پرتوان و دارای نفوذ بیشتری تلاش می کنند که موفق نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار