شهرام بیدهندی در گفتگو با تابناک:
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت:به علت تشدید ویروس کرونا هرگونه پذیرش و بستری بیماران غیر اورژانسی از ۱۴ آبان جاری در بیمارستان امام رضا (ع) استان لغو شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 02 November 2020

شهرام بید هندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار کرد:طبق مصوبه امروز ستاد کرونای استان و با توجه به روند افزایشی آمار بستری شدگان کرونا در روز های اخیر و نیاز به آماده سازی بخشهای بیشتر برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹، از تاریخ چهارشنبه ۱۴ ابان پذیرش و بستری تمامی بیماران الکتیو ( غیر اورژانسی) و همچنین اعمال جراحی الکتیو دربیمارستان امام رضا( ع) لغو می باشد.

وی خاطر نشان کرد:از گروههای آموزشی می خواهم از ارجاع بیماران الکتیو از تاریخ فوق الذکر تا اطلاع ثانوی خودداری نموده و بیماران راجهت دریافت خدمات ، طبق هماهنگی های انجام شده به دیگر بیمارستانها ارجاع نمایند.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت:به طور مثال بیماران گروه نوروسرجری به بیمارستان آیت اله طالقانی ، بیماران زنان و کودکان به بیمارستانهای معتضدی و دکتر محمد کرمانشاهی ارجاع شوند تا فضای بستری بیشتری دربیمارستان امام رضا( ع) به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یابد .

بیدهندی تصریح کرد:کماکان پذیرش بیماران اورژانسی در بیمارستان امام رضا( ع) برای گروههای مختلف آموزشی طبق روال قبل به قوت خود باقی است و از گروههای مختلف آموزشی می خواهم در این زمینه مانند همیشه همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار