به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ، در همین راستا با هدف حفظ سلامت و مصونیت بیشتر و ماندن شهروندان در خانه، شرکت آبفا استان اقدام به راه اندازی سامانههایی برای خدمات رسانی غیرحضوری نموده است تا مشترکان در منزل به راحتی بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کرده و به قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شود.
روش اول:
جهت اطلاع از صورتحساب آب بهای مصرفی با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۲۲ تماس بگیرید و شماره مصرفی کنتور آب خود را وارد کنید.
روش دوم:
به سایت abfacs.ir مراجعه کرده و در قسمت خدمات پس از واگذاری انشعاب میتوانید تمامی مراحل از جمله پرداخت صورت حساب، اعلام کارکرد کنتور، صورت حساب میان دوره و سوابق خود را مشاهده کنید و با رفتن به بخش اعلام کارکرد کنتور، میتوان به تمامی اشتراکهای خود در هر نقطه از استان دسترسی داشته باشید.
در بخش صورت حساب با وارد کردن شناسه قبض میتوانید از طریق کارتهای عضو شتاب بدهی خود را پرداخت کنید.
همچنین با وارد شدن به خدمات واگذاری انشعاب میتوانید درخواست خود را برای دریافت انشعاب آب و انشعاب فاضلاب ثبت نمایید.
با وارد شدن به بخش خدمات سرمایه ایی میتوانید به تغییر کاربری، تغییر واحد مسکونی و تغییر ظرفیت قراردادی اشتراک خود اقدام کنید.
در بخش خدمات کنتور میتوانید درخواست تفکیک یا تعویض کنتور خود را ارائه دهید و در قسمت سایر خدمات میتوانید پاسخ به استعلام و درخواست قطع و وصل شدن انشعاب خود را پیگیری نمایید.
روش سوم :
سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۳۳۱۲۲
جهت استفاده از این سامانه و دریافت راهنمای خدمات عدد ۵ را ارسال کنید.
جهت ارسال شماره کنتور مصرفی خود، کد دستوری *۱۱* شناسه قبض* عدد کنتور* را پیامک کنید.
با ارسال شناسه قبض خود به این سرشماره میتوانید صورتحساب پیامکی خود را فعال کنید.
با ارسال کد دستوری *۱۰* شناسه قبض* به این سرشماره میتوانید آخرین بدهی خود را دریافت کنید.
با ارسال کد دستوری *۹*شناسه قبض* ارتباط بین تلفن همراه و اشتراک ملک واگذار یا تخلیه شده را قطع نمایید.