کد خبر: ۹۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 10 September 2015

استاندار البرز با بیان اینکه باید از نظرات معتمدان محلی استان البرز در تدوین سند آمایش سرزمین بهره‌گیری شود، گفت: باید طرح‌ها مطرح و ارائه شود تا برنامه‌ریزی مناسب برای آینده استان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در دیدار با معتمدان محلی استان البرز با بیان اینکه ایده‌ها و مشکلات مطرح شده توسط معتمدین می‌تواند برای آینده استان مفید واقع شود، اظهار داشت: باید طرح‌ها مطرح و ارائه شود تا برنامه‌ریزی مناسب برای آینده استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معتمدین محلات باید جمعی مستقل داشته باشند، افزود: امید است با این روند تصمیم‌تان راهگشا و هدایتگر و نیز برای توسعه محلات و به طور کلی شهرستان بیش از پیش مفید واقع شود.

استاندار البرز با بیان اینکه همین اندازه که مردم برای سرنوشت جامعه خود احساس مسئولیت کرده و زمان می‌گذارند بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: این تلاش در درجه نخست بسیار ارزنده است و ارائه دیدگاه‌ها توسط این افراد که در محیط حضور دارند، می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

وی بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌های آتی نیز این مسائل و مشکلات منعکس و مطرح می‌شود که می‌تواند در حل و فصل مسائل استان تاثیرگذار باشد.

طهایی خاطرنشان کرد: برای تدوین سند آمایش سرزمین، از این افراد دعوت شده تا در صورتی که نظری راجع به چارچوب این سند دارند، ارائه کرده و مشاوران از این نظرات استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به ملاقات مردمی با 800 نفر از شهروندان 6 شهرستان استان البرز در هفته دولت، گفت: در این هفته از 180 نفر از خانوداه‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران بازدید به عمل آمد و ملاقات با سمن ها، احزاب سیاسی، فعالان فرهنگ و هنر و حوزه اقتصادی انجام شد.

استاندار البرز با بیان اینکه دولت مصمم است تعهداتی که در زمان انتخابات داده را عملی کند، تصریح کرد: دولت در نظر دارد چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها با هم بچرخد و در این راستا امید است بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها چه برداشته شود و چه نشود باید خوداتکایی و توجه به اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: باید با خوداتکایی و صادرات، باید شرایطی فراهم کنیم تا کمتر به اقتصاد نفتی متکی باشیم.

طهایی خاطرنشان کرد: زنده کردن امید به آینده در جامعه از دیگر نقاط مثبت دولت است و اینکه ثبات اقتصادی در کشور حاکم و نوسانات کنترل شده است البته ایده آل و مطلوب نیست اما برمبنای تلاش و تدبیر خدمتگزاران انجام شده که جای تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت الکترونیک راه‌اندازی شود، گفت: بسیاری از خدمات باید به این سیستم واگذار شود و در این راستا محول شدن این وظایف به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک پیگیری شده که سبب می‌شود بسیاری از رابطه بازی‌ها و رفتارهایی که سیستم اداری را آلوده می‌کند، حذف شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
این هم ی بازی برای انتخابات بیشتر نیست. گول نمی خوریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار