معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از محیط اطراف بلوار مرجعیت به فضای سبز اختصاص می‌یابد، گفت: طی ماه آینده با آسفالت یک کیلومتر دیگر از پروژه مرجعیت، بلوار جمهوری اسلامی به بلوار شهید کریمی متصل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 12 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با تاکید بر اینکه پل 9 دی به صورت نیمه تمام افتتاح شده است تصریح کرد: در هفته اخیر شهرداری قم یک میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار را پرداخت کرده و این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

وی از پیشرفت 32 درصدی و هزینه 10 میلیارد تومانی برای پل میثم یاد کرد و گفت: این پروژه می‌تواند در میان پروژه‌های شهری قم جایگاه مهمی داشته باشد و با تخصیص اعتبارات مناسب و تکمیل این پروژه می‌توان بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را برطرف کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از محیط اطراف بلوار مرجعیت به فضای سبز اختصاص می‌یابد بیان کرد: طی ماه آینده با آسفالت یک کیلومتر دیگر از پروژه مرجعیت، بلوار جمهوری اسلامی به بلوار شهید کریمی متصل می‌شود و شهروندان می‌توانند از این مسیر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازدید مسئولان استانی از پروژه‌های شهری در برطرف‌سازی مشکلات این پروژه‌ها موثر است افزود: امیدواریم با استفاده از مشارکت شهروندان و مسئولان بتوانیم پروژه‌ها را زودتر از زمانبندی اعلام شده به اتمام برسانیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار