خستین همایش رزمی و یوگایی (تای چی) با حضور بیش از 200 ورزشکار به منظور گسترش ورزش همگانی و کاهش معضلات زندگی صبح امروز در بوستان ملت تهران برگزار شد. همایش ورزشی تای چی در بوستان ملت برگزار شد
کد خبر: ۹۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 11 September 2015
عضو شورای اسلامی شهر تهران در این همایش بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در شهر تهران تاکید کرد و گفت: زندگی در کلان شهرها و پیشرفت تکنولوژی بیماری هایی از جمله چاقی و کم تحرکی را در بین عموم به همراه داشته است.
ولی الله شجاع پوریان ایجاد انگیزه در شهروندان را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف اهمیت توسعه ورزش برای تامین سلامت فرد و جامعه را در اذهان عموم نهادینه کرد.
همچنین رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این همایش اظهار کرد: حضور شهروندان در عرصه ورزش باعث افزایش امید به زندگی و شادابی آنان می شود.
محمد رضایی افزود: امروزه رسالت سازمان ورزش شهرداری تهران افزایش مشارکت شهروندان در حوزه ورزش است که از طریق توسعه زیر ساخت های ورزشی و اجرای برنامه های متنوع در میان شهروندان این امر محقق می شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای همایش های مردمی از جمله تای چی و جاگینگ با هدف در برگیری افراد با سنین و صلایق مختلف از جمله اقداماتی است تا می توانیم نشاط را در جامعه گسترش دهیم.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: سازمان شهرداری تصمیم دارد تا با برنامه های منسجم و مطابق با برنامه های پنج ساله خود میزان حضور شهروندان به ورزش را تا پایان سالجاری به رشد 50 درصدی برساند.
همایش یک روزه تای چی به میزبانی شهرداری منطقه سه در بوستان ملت تهران برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار