با توجه به برخی تلاش ها برای حذف شعار مرگ بر آمریکا، در نماز جمعه امروز کرج بارها نمازگزاران اقدام به سردادن این شعار انقلابی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 11 September 2015

به گزارش تابناک – البرز: نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی به امامت آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در شهرستان کرج برگزار شد.

با توجه به برخی تلاش ها برای حذف شعار مرگ بر آمریکا، در نماز جمعه امروز کرج بارها نمازگزاران اقدام به سردادن این شعار انقلابی کردند.
مهم مطالب مطرح شده در خطبه های دوم نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان البرز به این شرح است:

دشمنی آمریکا با ملت ایران هرگز تمام نمی‌شود چرا که آنان با اسلام دشمن هستند. در این شرایط حفظ این روحیه برای کم نشدن قدرت ایرانیان بسیار اهمیت دارد و باید به وصیت شهدا عمل کنیم و ادامه‌دهنده راه امام باشیم.

عده‌ای با برنامه‌ریزی در نظر دارند تا مردم را از داشتن روحیه انقلابی‌گری جدا کنند،‌ اما آنان باید بدانند که این روحیه بین مردم و به‌ویژه جوانان ما نهادینه شده است. دشمنان داخلی و خارجی مطمئن باشند که هرگز حذف این روحیه را در بین مردم نخواهند دید چرا که این روحیه با مردم ما نهادینه شده است.

ما پیرو ولایت فقیه بوده و نیازی به بمب اتم نداریم لذا برای نابودی اسراییل به بمب اتم نیازی نیست.

دشمنان در نظر دارند تا به هر وسیله‌ای در ایران نفوذ کنند اما دشمنان باید بدانند در این مسیر نیز هرگز موفق نخواهند شد.

وضعیت برجام نیز کاملا روشن است و اگر آقایان خود را پیرو امام و رهبری می‌دانند باید بدانند چگونه رفتار کنند.

واقعه 11 سپتامبر و حمله به برج‌های دوقلو با طراحی خودشان بود و این زمینه مبارزه با اسلام قرار گرفت.

اجرا و توسعه این طرح‌ها اقتصاد کشور ما را رونق می‌بخشد.

مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی فراوان است و یکی از اصولی که باید بر آن دقت لازم صورت گیرد توجه به ریشه‌کن شدن فقر در جامعه و مملکت است. قسمت اعظم اقتصاد اسلامی مبتنی بر جلوگیری از فقر در اجتماع است و در اصل باید به این نکته اذعان داشت که فقیر کسی است که به سبب تحمل مشکلات فراوان ناشی از تنگناهای مالی قدرت ایستادن را نداشته باشد.

اسلام نمی‌پسندد جامعه‌ای فقیر باشد چرا که فقر در جامعه سبب بروز آثار سوء و ناشایست می‌شود. فقر منشاء بروز مفاسد فراوانی در سطح اجتماع است.

نباید اجازه داد اختلاف طبقاتی غیرمعقول در جامعه به وجود آید. وجود اختلاف طبقاتی به سبب اینکه برخی اشخاص از توانمندی‌های خوبی برخوردار هستند غیرقابل‌انکار است اما اختلاف طبقاتی فاحش بیانگر وجود فساد اقتصادی در جامعه است.

عدالت یکی از مهم‌ترین شاخصه های اقتصادی مقاومتی محسوب می‌شود و بیانگر تقسیم فقر نیست بلکه به معنای افزایش تولید است. کلیه عوامل مطرح شده با تکیه بر اقتصادی اسلامی سبب نجات جامعه از فقر می‌شود.

11 سپتامبر آمریکا با نقشه از پیش تعیین شده با حمله به برج‌های دوقلو بهانه مبارزه با اسلام برای ریشه‌کن کردن آن را برای خود ترسیم و تبیین کرد. آمریکا و استکبار جهانی درصدد بودند و هستند تا با ریشه‌کن کردن اسلام خاورمیانه را بر اساس نظرات و عقاید خود و با مدیریت و محوریت اسرائیل تشکیل دهند.

ایران با سد محکم عزت و اقتدار برخورد کرده است که همواره درصدد است با رخنه به این سد عزت و اقتدار مردم را از بین ببرد. آمریکا به گمان خود سعی دارد از راه اقتصاد، فرهنگ و سیاست این سد را بشکند.

متاسفانه برخی گمان می‌کنند شیطان بزرگ فرشته نجات آن‌ها است اما نباید این نکته فراموش شود که دشمنی آمریکا با ایران به خاطر اسلام است

گاه ما در راستای شعارهایی که سر می‌دهیم متهم به تندروی می‌شویم، حال باید این سوال را از آن‌ها پرسید که مگر ما چه شعارهایی جز مطالب امام‌خمینی(ره) و انقلابیون را سر می‌دهیم. آمریکا و اسرائیل بدانند که هیچ گاه سرد شدن مردم ایران از این روحیه را نمی‌بینند.

ما برای نابودی اسرائیل به بمب اتم نیاز نداریم بلکه تنها با تکیه و پیروی از سخنان امام خامنه‌ای اسرائیل را نابود و با خاک یکسان می‌کنیم و همواره شعار "مرگ بر اسرائیل" را بر زبان داریم.

اگر پیرو رهبری هستید باید توجه داشته باشید که چطور رفتار می‌کنید چرا که مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور به این نکته تاکید داشتند که متن توافق باید به خوبی و در مسیر قانونی خود بررسی شود اما آن قدر از انجام این امر طفره رفتند که حضرت آقا فرمودند متن تحویل مجلس داده شود.

علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند مجلس در این قضیه کنار گذاشته نشود می‌گویند صلاح نمی‌دانیم. در حال حاضر مجلس نیز تعطیل است در حالی که از رئیس مجلس توقع نمی‌رفت که این گونه عمل کند چرا که نمایندگان وکیل مردم هستند.

برخی از نمایندگان می‌گویند کمیسیون در حال بررسی متن است و وجود ما لازم نیست که باید بگویم این حرف گزاف است. دولت باید لایحه‌ای را به مجلس دهد چون آراء کمیسیون الزام‌آور نیست.

عده‌ای در معرض انتخاب قرار گرفته‌اند و در محافلی شرکت می‌کنند که اگر نظارت شورای نگهبان نباشد جزء کسانی هستند که با فتنه برابر و مساوی‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار