نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سردار سلیمانی در هر جنگی پا گذاشت موفق بوده است، مردی که با تشکیل یک ارتش، توانست آمریکا را به زانو دربیاورد.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 03 January 2021

به گزارش تابناک -ابراهیم رضایی در آیین اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امروز سالروز شهادت سردار دلها است و به عقیده من وظیفه‌ی ما تداوم بخشیدن تفکر سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها است. سخت ترین کارها را تفکر سردار سلیمانی انجام داده، از شکست صدام و اخراج آمریکا از منطقه تا نابودی داعش.

وظیفه‌ی ما تداوم بخشیدن تفکر سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها است/سردار سلیمانی توانست آمریکا را به زانو دربیاورد

وی ادامه داد: کسی که توانسته دیو داعش را شکست دهد و نابود کند حتما می‌تواند فقر و بیکاری و طلاق را نیز نابود کند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تنها نسخه نجات‌بخش ولایت‌مداری است. ادامه راه سردار جز با تبعیت از ولایت محقق نخواهد شد، اگر تفکر سردار سلیمانی بر نفت و اقتصاد و سایر حوزه‌ها حاکم بود امروز شاهد بی‌عدالتی و بی‌بندوباری در بخش‌های مختلف نبودیم.

رضایی تاکید کرد: سردار سلیمانی در هر جنگی پا گذاشت موفق بوده است، مردی که با تشکیل یک ارتش، توانست آمریکا را به زانو دربیاورد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور با دو تفکر روبرو هستیم، یکی اینکه برای حل مشکلات باید به خارج از کشور مراجعه کرد. و به عبارت دیگر برای تمام مشکلات داخلی نسخه‌هایی برای تجویز دارد.


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حالا پس از بحران‌های پی‌درپی می‌بینیم تفکر مقابل این بوده که ایرانی می‌تواند و ریشه مشکلات و مسائل کشور در داخل است. سخت‌ترین دوره یعنی دفاع مقدس، ما با این تفکر توانستیم از دشواری آن دوران عبور کرده و نه تنها از حیث نظامی، بلکه در همه حوزه ها پیشرو و سرآمد باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رسالت رسانه‌ها عنوان کرد: همه‌ی ما وظیفه داریم همچون سردار سلیمانی که بدون مرز مبارزه می‌کرد بدون دید جناحی از مظلوم دفاع کنیم و مدافع واقعی حقوق بشر باشیم. باید در رسانه و فضای مجازی و واقعی ادامه‌دهنده راه او باشیم. صدا و تصویر حاج قاسم ضامن تاثیر او بود.

وظیفه‌ی ما تداوم بخشیدن تفکر سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها است/سردار سلیمانی توانست آمریکا را به زانو دربیاورد

ابراهیم رضایی تصریح کرد: یوم‌الله‌ها خود ضامن حرکتشان هستند، سالروز شهادت حاج قاسم نیز مانند اربعین یک یوم‌الله است و رسانه شاید بتواند قطره‌ای از این دریا و اقیانوس عظیم را به تصویر بکشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار