امام جمعه شهرستان سیریک؛
تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت: دولت ما هنوز اسلامی نشده است و برای رسیدن به دولت اسلامی بایستی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطالعه کنیم و نقش راهبردی آن را به خوبی درک کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 29 January 2021

به گزارش خبرنگارتابناک،حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک، اظهار داشت: زن انسان است و انسان ساز است و جایگاه زن در غرب و اسلام تأمل برانگیز است.

وی افزود: از دید دیگری قرآن کریم انسان ساز است و بانوان هم انسان ساز هستند و با توجه به این موضوع بایستی شأن، عظمت و جلالت یک زن را دریابیم.

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به راهبردی بودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بیانیه گام دوم یک سند راهبردی و نقشه راهی مبتنی بر آرمانهای عظیم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری با اشاره به چهار نکته اساسی در این بیانیه، اذعان داشت: عظمت حادثه انقلاب اسلامی از لحاظ وقوع و ادامه یک معجزه ای در جایگاه خودش بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دولت ما هنوز اسلامی نشده است و برای رسیدن به دولت اسلامی بایستی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطالعه کنیم و نقش راهبردی آن را به خوبی درک کنیم.

امام جمعه شهرستان سیریک، ایراد داشت: مجلس انقلابی برای بودجه سال ۱۴۰۰ گام های بزرگی از جمله ۳۰ مصوبه در کمیسیون تلفیق برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری در پایان به تحرکات داعش اشاره کرد، و اظهار داشت: صدها قاسم سلیمانی اکنون برای خونخواهی برخواسته اند.

انتهای پیام/ص۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار