تابناک: برترین شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان اصفهان (شیخ بهایی) در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 02 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: در هشتمین آئین پایان دوره رشد فناوری از 16 واحد فناوری برتر مستقر در این شهرک تقدیر شد و 13 شرکت دانش بنیان در مراکز رشد فناوری، گواهی پایان دوره رشد دریافت کردند.

در این آئین، شرکت های دانش بنیان فراتحقیق، کاشفان نیلفام و کاوش نیرو از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری شیخ بهایی به عنوان واحدهای فناور برتر در ارزیابی سالانه انتخاب شدند.

شرکت دانش بنیان سفیر سبز اصفهان به عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر و شرکت کویر خودرو به عنوان واحد برتر دارای بیشترین رشد در یک ساله گذشته معرفی شدند.

همچنین بر اساس نتایج ارزیابی سالانه از شرکت های دانش بنیان مهندسی پایا سیلتک اسپادانا و فناوری غذا و سلامت پویان در بخش شرکت های مرکز رشد با کمتر از یک سال استقرار تجلیل به عمل آمد.

از شرکت های دانش بنیان واکنش صنعت پارت، آوای اطلاعات آریا و آیسان شیمی سپاهان در بخش شرکت های مرکز رشد بین یک تا دو سال استقرارقدردانی شد.

از شرکت های دانش بنیان مهندسی صدر آزما سپاهان، ارکان مهندسی بازار آراد و کاوش انرژی پاسارگاد در بخش شرکت های مرکز رشد بیش از دو سال استقرارتجلیل شد.

همچنین از شرکت های دانش بنیان رایان پژوهان ژرف اندیش و شاهراه داده پارسیان به عنوان شرکت های منتخب در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک تجلیل به عمل آمد.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 با هدف حمایت و هدایت شرکتهای 'دانش بنیان ' آغاز کرد و اکنون نزدیک به 400 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر است.

این شهرک دارای یک پارک علم و فناوری به نام شیخ بهایی و هفت مرکز رشد واحدهای فناوری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار