معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مبتلایان کرونایی و موارد بستری به این دلیل طی هفته‌های آینده در فارس افزایش باید، گفت: در صورت سهل انگاری و عادی انگاری شاهد حاکمیت وضعیت قرمز کرونایی در شیراز طی دو تا هفته آینده خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 30 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عبدالرسول همتی با اشاره به تغییر وضعیت آبی کرونا به زرد در شهرستان شیراز، افزود: علاوه بر شهرستان شیراز، شهرستان‌های ممسنی، زرقان، پاسارگاد و استهبان نیز در شرایط زرد کرونایی قرار گرفتند و وضعیت دیگر شهرستان‌های فارس همچنان آبی است.

او بیان کرد: تغییر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان فارس ابتدا اثر خود را روی آمار مبتلایان که اکنون با یک شیب ملایم در حال افزایش است، می‌گذارد و پس از آن شاهد افزایش تعداد بستری‌ها خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: اکنون ضریب اشغال بیمارستان‌های کرونایی فارس نسبت به هفته‌های گذشته در حال افزایش است.

همتی تصریح کرد: اگر آمار کرونایی‌ها در روزهای آینده هم افزایشی باشد، پیشنهادهایی به ستاد استانی مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت‌های جدید ارائه خواهیم کرد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، موج چهارم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار