دکتر آزاد حکمت گفت: مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 01 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، حکمت خاطر نشان ساخت: تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کددستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال نمایند.

وی یادآور شد: منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: فعالسازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های این طرح به شمار می‌رود.

حکمت اظهارداشت: صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

وی با اشاره به اینکه رضایت مشتریان و جلب اعتماد انها از اولویت های منطقه است تصریح کرد: اجرای طرح فوق در این ایام با هدف مشتری مداری و فراهم ساختن شرایط مناسب برای بهره مندی مشتریان است.

گفتنی است: در حال حاضر دو میلیون و 156 هزار و 596 مشترک تلفن همراه از مزایا و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در استان بهره مند هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار