آیین تجلیل باحضور استاندار صورت گرفت؛
تابناک-دکتر همتی استاندار هرمزگان در مراسم تجلیل از ورزشکاران باحضور مدیرکل اداره کل ورزش وجوانان استان وحاضرین ازتوانمندی ها ،ظرفیت و پتانسیل های بی نظیری در حوزه ورزش وجوانان بعنوان سرمایه بزرگ کشور واستان یاد وتقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 04 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،دکتر همتی استاندار هرمزگان در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و اداره کل ورزش وجوانان استان اظهارداشت: استان هرمزگان در زمینه های مختلف استعدادهای خوبی دارد و هر چقدر هم بیش تر مرور می کنیم توانمندی ها ،ظرفیت و پتانسیل های بی نظیری پیدا می شود و در حوزه ورزش وجوانان هم همین گونه است.

فریدون همتی ادامه داد: در حوزه ورزش استعدادهای خیلی خوب ،استعدادهایی که اگر حداقل ها را برایشان فراهم کنیم می توانند، در سطح استانی، ملی ، بین المللی و در سطح جهانی بدرخشند.

وی بیان داشت: از همه عزیزانی که در رشته های مختلف در لیگ های برتر و در سطوح دیگر ورزشی فعال هستند تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان زیرساخت ها ی خوبی در مرکز، روستاها و شهرستان ها دارد و کارهای خوبی صورت گرفته که با ایجاد این زیرساخت ها قطعا آینده ی روشنی برای جوانان این استان خواهد داشت و استان هرمزگان با همه ی ظرفیت هایی که دارد،یک استان توانمند اقتصادی نیز هست و باید کاری اساسی را دنبال کنیم که ماندگار باشد.

‌همتی اظهارکرد: با مشورتی که با نمایندگان محترم و مسئولین دیگر داشتم به این نتیجه رسیده ایم که با کمک بنگاههای اقتصادی استان بتوانیم یک شرکت فرهنگی ورزشی تشکیل دهیم که این شرکت بتواند یک پشتیبانی پایدار ،اساسی و درست انجام دهد که برای سالهای بعد حضور جوانان این استان مانند استان های دیگر در رشته های مختلف شاهد حضور پایدار و مستمرباشیم و بتوانند سرمایه بزرگ برای کشور وهم برای استان باشد.

استاندارهرمزگان با بیان اینکه این موضوع مهم در حال پیگیری است بیان داشت: انجام این موضوع مهم یک پشتوانه ی خوبی برای ورزشکاران استان است که ،امیدواریم بتوانیم حوزه های مختلف ورزشی استان را مورد حمایت قرار دهیم تا این استعدادهای موجود ظهور و بروز پیدا کنند.
همتی در بخشی از سخنان خود گفت: جامعه ورزش و جوانان استان سرمایه کشور و استان هستند و امیدواریم ایجاد این شرکت فرهنگی ورزشی بتواند تا نام هرمزگان را در سطوح مختلف و میادین و عرصه های کشوری و جهانی افتخارآفرین شود.

وی با بیان اینکه هرفردی هر پیشنهادی که در زمینه ارتقای سطح ورزش استان داشته باشد قطعا آن را مورد حمایت خود قرار خواهیم داد اظهارداشت: به شهرداران، فرمانداران، باشگاهها،روسای ادارات شهرستان ها ابلاغ می کنیم که هر اقدامی که می توانند در جهت حمایت ورزش انجام دهند .

استاندار هرمزگان یادآورشد: در کنار سایر بخش ها خواهیم بود و کمک خواهیم نمود تا جوانان و ورزشکاران ما بتوانند درعرصه های مختلف ورزشی استان ، کشور و بین المللی بخصوص در حوزه ورزش آبی ساحلی موفقیت های چشمگیری داشته باشند و افتخار آفرینی کنند.

آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخار آفرینان تیم فوتسال هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار