مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خبرداد:
تابناک-مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در دهه مبارک فجرافتتاح 23 پروژه با اعتبار 250 میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 04 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ،محمودرضا امیاری اظهار داشت: در دهه مبارک فجر نیز برنامه های متنوعی علی رغم شیوع کرونا تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه 375 برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان در سراسر استان هرمزگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود، تصریح کرد: در این بین از برگزاری مسابقات ملی، استانی و محلی تا میزبانی از اردوهای تیم ملی در استان هرمزگان نیز برنامه ریزی شده و امیدوارم بتوانیم با یک چشم انداز مناسب بتوانیم بیشترین بهره را در دوران شیوع کرونا ببریم.

امیاری با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر نیز 23 پروژه با اعتبار 250 میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان استان هرمزگان به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: انتظارات همواره از ورزش و جوانان زیاد است اما علی رغم تمامی مشکلات و بضاعت و شرایط سخت کرونا در حد توانمان نگذاشتیم خللی در بحث توسعه زیرساخت ها و اعزام تیم های ورزشی رخ دهد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص وعده استاندار هرمزگان برای تشکیل شرکت فرهنگی ورزشی متشکل از بنگاه های اقتصادی استان برای حمایت از ورزش حرفه ای، بیان کرد: به طور حتم این موضوع دستاورد بزرگی برای ورزش استان محسوب می شود و شاید کمتر چنین اتفاقی در کل کشور دیده باشیم.

وی ادامه داد: این اقدام استاندار هرمزگان نشان از حمایت تمام قد وی از ورزش و دغدغه مسئولان استان به امر موفقیت در آن است که باید این فرصت را مغتنم بدانیم و برای توسعه ورزش و موفقیت در ورزش حرفه ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم این خواسته و تلاش به حق استاندار هرمزگان را به سر منزل مقصود برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار