فرمانده انتظامی آمل از کشف 5 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 13 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هر گونه ناهنجاری‌ها از جمله ورود، حمل و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل با هماهنگی مراجع قضایی طرح کنترل محور مواصلاتی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با اجرای این طرح که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام شد ماموران با کنترل محور و بازدید خودروهای مشکوک، بازدید از تفرجگاه‌های حاشیه این محور و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار موفق به کشف 6 کیلو مواد مخدر قبل از ورود آن به این شهرستان شدند.
گنجیان‌مقدم خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از عاملان افیونی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه، ارتقای امنیت اجتماعی، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی‌خانمان طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بی‌خانمان را از ابتدای سال به اجرا درآورده و این طرح مصمم‌تر از گذشته با اراده‌ای خلل‌ناپذیر تا پاک‌سازی کامل مناطق آلوده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار