کد خبر: ۹۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 14 September 2015

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه دوره آموزش خبرنگاری طرح "شهید آوینی" در کرج برگزار شد و امروز به کار خود پایان می‌دهد، گفت : بیش از ۱۰۰ دانشجو در این دوره‌ها شرکت کردند.

پویا پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه امروز از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه دارا بودن روحیه مطالبه‌گری است، اظهار داشت: دوره‌ها‌ی خبرنگاری با هدف تربیت و آموزش دانشجویان در کسوت خبرنگار و به مدد روحیه مطالبه‌گری دانشجویان سبب بیداری و آگاهی جامعه در عصر امروز می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای تسری و گسترش سواد رسانه ای در میان دانشجویان و دانشگاه‌های استان با همکاری و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان البرز برنامه‌ریزی شده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه توانمندترین اساتید برای این دوره‌ها در نظر گرفته‌ شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف از جمله شبکه‌های مجازی، خبرنویسی و خبرنگاری این دوره‌ها را به صورت تکمیلی ادامه دهیم.

پارسا گفت: بیش از 100 نفر در دوره آموزش خبرنگاری طرح "شهید آوینی" شرکت کردند و در آئین افتتاحیه این دوره مسئول بسیج دانشجویی استان البرز و مدیر تربیت و آموزش اقشار بسیج به عنوان سخنران ویژه حضور داشتند.

پارسا در حاشیه آیین افتتاحیه دوره آموزش خبرنگاری با رویکرد فضای مجازی در البرز گفت: طرح آموزش خبرنگاری "شهید آوینی" 22 شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار