نجابت: به طور حتم توجه به کانون های مساجد در سطح خرد و کلان و همچنین برنامه ‌ریزی مناسب برای آنان می ‌تواند در زمینه جذب جوانان به مساجد تاثیر فراوان داشته باشد و از سوی دیگر جذب جوانان به مساجد باعث کاهش آسیب‌ های اجتماعی و مقابله با هجمه های دشمن از لحاظ فرهنگی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 07 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:«روح‌ الله نجابت» ضمن تبریک فرا رسیدن هجدهم اسفند ماه، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: هجدهم اسفند ماه یادآور تاسیس این کانون‌های فرهنگی هنری است که وظیفه سنگین فرهنگ سازی در محلات را به عهده دارند است، کانون‌های فرهنگی هنری مساجدی که به همراه پایگاه‌های مقاومت دو بال برای بالندگی مساجد در جامعه اسلامی محسوب می شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه جذب و تربیت نیروهای جوان انقلابی را به عهده دارند، اضافه کرد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، اجتماعی و ورزشی فعالیت عظیمی در سطح محلات خود و حتی شهر خود انجام می دهند از این رو سهم بسزایی در مهیا ساختن جوانان به عنوان سربازانی برای جامعه اسلامی دارند.

وی ادامه داد: به طور حتم توجه به کانون های مساجد در سطح خرد و کلان و همچنین برنامه ‌ریزی مناسب برای آنان می ‌تواند در زمینه جذب جوانان به مساجد تاثیر فراوان داشته باشد و از سوی دیگر جذب جوانان به مساجد باعث کاهش آسیب‌ های اجتماعی و مقابله با هجمه های دشمن از لحاظ فرهنگی خواهد شد.

نجابت در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ مساجد به عنوان یک حصار و خاکریز فرهنگی به ‌طور خاص با برنامه ریزی مناسب در راستای حمایت از مساجد و کانون های مساجد گام بر می‌ دارد.

وی در پایان ضمن تجلیل از زحمات اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام شیوع این بیماری با پیروی از دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب، فعالیت های خوبی در راستای مبارزه با این ویروس منحوس و همچنین «کمک مومنانه» انجام دادند که کمال تشکر را از آنان دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار