مدیرکل پست البرز گفت: افزایش حجم کاری باعث شده بود طی چند ماهه گذشته در توزیع برخی از مرسولات وقفه ایجاد شود ولی با اتخاذ تمهیداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توزیع، این مشکل حل شده است.
کد خبر: ۹۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 09 March 2021

پست در میدان مبارزه با کرونا پیشتاز است

به گزارش «تابناک البرز» رضا حمیدپور با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد افزایش مرسولات پستی مردم بوده‌ایم، اظهار کرد: طی یکسالی که از شیوع کرونا می‌گذرد حجم خرید اینترنتی مردم بالا رفته و همین باعث شده مراکز پست استان با حجم زیادی از مرسولات برای توزیع مواجه باشند.

وی ادامه داد: البته طبق روال هر سال، در روزهای پایانی سال نیز شاهد افزایش مرسولات پستی مردم هستیم که این امر نیز کار مجموعه پست را دو چندان کرده است.

این مسئول اضافه کرد: افزایش حجم کاری باعث شده بود طی چند ماهه گذشته در توزیع برخی از مرسولات وقفه ایجاد شود ولی با اتخاذ تمهیداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توزیع، این مشکل حل شده است.

حمیدپور با اشاره به اینکه بیشتر مرسولاتی که با پست جابه جا می‌شوند به حوزه تجارت الکترونیک اختصاص دارد، تاکید کرد: در حال حاضر مرسولات وارده به مراکز پست استان به صورت به روز توزیع می‌شود.

این مسئول افزود: روزانه بین ۵۰ تا ۶۰  نفر از بخش خصوصی برای توزیع مرسولات به کمک نیروهای بخش دولتی پست آمده و مرسولات مردم را به دستشان می‌رسانند.

مدیرکل پست البرز گفت: اگر فردی نسبت به خدمات پست گلایه و شکایتی دارد می‌تواند با مراجعه به پورتال پست موضوع را پیگیری از نتیجه پیگیری خود مطلع شود.

وی ادامه داد: در صدد هستیم با راه اندازی سامانه پیامکی بازخورد خدمات پست استان را به صورت مستقیم از مشتریان دریافت کنیم.

برچسب ها: پست ، شیوع کرونا ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار