اولين داروخانه اينترنتي استان کهگيلويه و بويراحمد ( داروخانه شبانه روزي دکتر صيدالي ) به منظور سهولت دسترسي، صرفه جويي در زمان و کاهش ريسک ابتلا به بيماري­هاي خطرناکي مثل کرونا راه اندازي و افتتاح شد .
کد خبر: ۹۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 15 March 2021

اولين داروخانه اينترنتي ا ستان کهگيلويه و بويراحمد ) داروخانه شبانه روزي دکتر صيدالي ( به منظور سهولت دسترسي ، صرفه جويي در زمان و کاهش ريسک ابتلا به بيماري­هاي خطرناکي مثل کرونا راه اندازي و افتتاح شد .
داروخانه شبانه روزي دکتر صيدالي به آدرس https://www.dsp24.ir و با دارا بودن تمامي محصولات غير دارويي مورد نظر شما ، اين امکان را در اختيار همشريان درون استاني و برون استاني قرار مي دهد تا به سادگي و در کوتاه ترين زمان ممکن ، محصولات مورد نظر خود را تهيه و سفارش دهند.
دکتر ميثم صيدالي در مراسم رونمايي از داروخانه اينترنتي در گفت و گو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد افزود : محصولاتي که به صورت آنلاين به فروش مي رسد شامل انواع محصوالت آرايشي، بهداشتي، تجهيزات پزشکي داروخانه، انواع مکمل هاي رژيم غذايي، غذاي کودک و نوزاد مي باشد که در انواع گوناگون ، با برندها و قيمت هاي مختلف در اختيار شما قرار مي گيرد تا نوع دلخواه خود را به سادگي انتخاب نماييد.
وي گفت : قيمت محصولاتي که در داروخانه آنلاین جهت فروش ارائه مي شوند، کاملا بر اساس قيمت هاي مصوب و تعيين شده است و تحت هيچ شرايطي شاهد قيمت هاي بالاتر از ساير فرو شگاه هاي رسمي و يا داروخانه ها نخواهيد بود.
دکتر صيدالي تصريح کرد : در اين داروخانه کليه محصولات بهداشتي، درماني و دارويي مثل مکمل­هاي غذايي و بدنسازي در تمام ساعات شبانه روز قابل تهيه است.
وي در پايان خاطر نشان کرد : داروخانه آنلاین شبانه روزي دکتر صيدالي امکان فروش داروهاي نسخه اي را ندارد .
اين داروخانه يکي از بهترين مجموعه هاي شناخته شده در استان به شمار ميرود که داراي تاييديه سازمان غذا و دارو مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار