رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عموماً افراد فرصت‌طلب در ایام نوروز اقدامات خلاف قانون خود را تشدید می‌کنند و مقابله با این امر نیازمند تمهیدات ویژه است.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 15 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی هدف اصلی از برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی را بررسی و تصویب اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و سازها و تصرفات غیرمجاز احتمالی در ایام تعطیلات نوروز عنوان و اظهار داشت: عموماً افراد فرصت‌طلب در این ایام اقدامات خلاف قانون خود را تشدید می‌کنند و مقابله با این امر نیازمند تمهیدات ویژه است.

وی افزود: دستگاه قضایی تا به امروز اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده و سایر دستگاه‌ها نیز به وظایف خود عمل کرده‌اند و خوشبختانه با ممانعت از تصرفات و تغییر کاربری‌های غیرمجاز جدید شاهد کاهش اقدامات خلاف قانون در این حوزه بوده‌ایم که این اقدامات بایستی با قوت بیشتری ادامه یابد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در خصوص تخلفاتی که پیش از این صورت پذیرفته و احکام مربوطه نیز صادر شده توصیه‌های لازم به دادستان‌های حوزه‌های قضایی داده شده تا به صورت گام به گام نسبت به اجرای این احکام اقدام کنند.

گفتنی است در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مصوباتی از جمله معرفی سامانه‌های دستگاه‌های ذیربط برای دریافت گزارشات مردمی از تغییر کاربری‌ها و تصرفات غیرمجاز توسط صداوسیما و دیگر رسانه‌ها، تشکیل گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های متولی در این زمینه و... به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار