سرهنگ مصطفی بازوند گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه بابلسر با همکاری سپاه ناحیه بابلسر، مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، دفتر امام جمعه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی این شهرستان و مشارکت همه مردم در سطح محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 18 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، رزمایش بزرگ کمک مومنانه شهرستان بابلسر در ایام جشن شعبانیه و با تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان بابلسر در مصلی این شهر برگزار شد.

توزیع سه هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر
 
توزیع سه هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر
 



به گزارش خبرنگار ما ، سرهنگ مصطفی بازوند گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه بابلسر با همکاری سپاه ناحیه بابلسر، مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، دفتر امام جمعه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی این شهرستان و مشارکت همه مردم در سطح محلات برگزار شد.

وی افزود : در این رزمایش ما توانستیم با مشارکت همه مردم محلات شهرستانهای بابلسر که خودشان هم در تهیه مبالغ و هم در تهیه اقلام بسته معیشتی مشارکت داشتند بیش از 3هزار بسته معیشتی را جمع آوری کنیم و انشالله طبق لیست و زمانبندی تا ماه مبارک رمضان به صورت مرحله ای این بسته های معیشتی در بین مردم نیازمند توزیع خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار