فرماندار سنقروکلیایی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال ١۴٠٠ برای شکوفایی اقتصادی بر ادامه جهش تولید و همچنین رفع موانع تولید و پشتیبانی در تحقق شعار سال در شهرستان برنامه ریزی خواهیم کرد و تمامی مدیران شهرستان مکلف به تلاش همگانی در جهت تحقق این مهم هستند.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 29 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه غلامرضا مرتضوی در نخستین جلسه رسمی سال ١۴٠٠ و اولین جلسه کارگروه توسعه و اشتغال شهرستان در سال جدید که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه تلاش برای پشتیبانی و مانع زدایی در تولید کلید توسعه در هر منطقه‌ای است افزود: سال ۱۴۰۰ طبق بیانات مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده لذا تلاش و در اولویت بودن این سه موضوع مهم باید همچون سال گذشته که جهش تولید بود و در استان کرمانشاه هم نمود پیدا کرد بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: انشالله با همت و همدلی همگانی و کار جهادی در این مسیر و در راه تحقق این مهم بتوانیم دست‌آورد‌های خوبی کسب نموده و الگویی در کل کشور باشیم.

مرتضوی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و جذب سرمایه گذاری در شهرستان افزود: با برگزاری ١۶ کارگروه اشتغال در سال گذشته خوشبختانه به تحقق ١۴٣ درصدی اشتغال شهرستان انجامید که کار بزرگی انجام گرفته که انتظار می‌رود در سال جدید با تلاش بیشتر دستاورد‌های بزرگتری کسب شود.

وی ادامه داد: بستر سازی‌ها و ریل گذاری در جهت جذب سرمایه گذاری با تلاش همگانی و تلاش نماینده محترم در سطح شهرستان انجام و تاکنون اقدامات مثبتی انجام گرفته است.

وی گفت: یکی از بستر سازی‌های خوبی که در سال گذشته شکل‌گرفت در جهت احیای برخی از واحد‌های تولیدی راکد بود که خوشبختانه دستاورد خوبی در این زمینه محقق شد.

مرتضوی همچنین تحقق صد درصدی گازرسانی به روستا‌های شهرستان، شروع فعالیت احداث پتروشیمی سنقر طبق برنامه زمانبندی، شروع به اجرای عملیات احداث مجتمع فولاد، پست جدید فوق توزیع برق و برخی از اقدامات دیگر را از دستاورد‌های مهم و تحقق یافته در شهرستان و در سال گذشته دانست.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: بانک‌ها در پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در حوزه تولید به صورت ویژه میتوانند کمک کار باشند.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در پیش برد اهداف در تحقق شعار سال افزود: رسانه‌ها میتوانند در فرهنگ سازی و تبدیل به فرهنگ عمومی شعار سال موثر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت شهرستان در بحث بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه روند آمار مبتلایان کرونا از چند روز گذشته در شهرستان صعودی شده است.

وی هشدار داد که در صورت تدام بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی در هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار