رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در شهر‌های قرمز و نارنجی استان محدودیت تردد اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 30 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس برابر اعلام رنگ‌بندی شهر‌های جدید از سوی ستاد ملی کرونا، در حال حاضر وضعیت گیلانغرب و کرمانشاه نارنجی است و شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقرو کلیایی، هرسین، سرپل‌ذهاب و صحنه هم در ردیف شهرستان‌های زرد قرار دارند.

وضعیت شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود، روانسر هم به لحاظ ابتلا به کرونا، آبی و اسلام‌آباد غرب همچنان قرمز است.

با توجه به شراطی استان به لحاظ شیوع بیماری ویروس کرونا محدودیت‌های ترددی در شهر‌های قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد، سرهنگ فضل‌اله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: برابر اعلام رنگ‌بندی شهر‌های جدید از سوی ستاد ملی کرونا، شهر کرمانشاه در وضعیت نارنجی قرار گرفت و ورود به این شهر همچون شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب با وضعیت قرمز و گیلانغرب با وضعیت نارنجی ممنوع است.

وی با اشاره به مهلت ۷۲ ساعته مسافران شهر‌های قرمز و نارنجی برای بازگشت به شهر‌های مبدا، گفت: خودرو‌های با پلاک غیربومی در شهر‌های قرمز به ازای هر روز تردد یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: ساعت محدودیت تردد شبانه که پیش از این از ۲۱ تا ۳ بامداد بود، از روز هفتم فروردین‌ماه تغییر و محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگانی که در این ساعت تردد در سطح شهر داشته باشند اعمال قانون خواهند شد، گفت: هرگونه تغییر در خصوص جزئیات این طرح متعاقبا اعلام می‌شود.

شیری در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان، تاکید کرد: انتظار داریم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم عزیز از تردد‌های غیرضروری شهری خودداری و به دستورالعمل‌های مراقبت و فاصله‌گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار