رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي از اجراي طرح سالم سازي فضاي رستوران ها و کافي شاپ ها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 18 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ "عليرضا هنردوست" با اعلام اين خبر گفت: در سال‌هاي اخير برخي از صنوف خدماتي همچون رستوران ها و کافي شاپ ها با تغيير رويکرد در نوع فعاليت صنفي خود، به محلي براي انجام برخي رفتارهاي ضد ارزشي تبديل شده اند.

وي بيان کرد: استعمال دخانيات، عدم رعايت شئونات اسلامي و توزيع مواد روانگردان اين مراکز را به پاتوقي ناامن براي ارتباطات اجتماعي دختران و پسران تبديل کرده است.

رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومي استان در راستاي اجراي طرح كنترلي و نظارتي با مشارکت پليس امنيت اخلاقي به منظور برقراري نظم و امنيت اخلاقي و اجتماعي در صنوف ياد شده از دو مورد سفره خانه بازديد به عمل آمد که يکي از آن ها به دليل وجود برخي تخلفات، تعداد 15 نفر بر هم زننده امنيت اخلاقي دستگير و امکنه با صدور برگ اخطاريه پلمب شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جلفا از توقيف يک دستگاه کاميون حاوي سرويس هاي قابلمه قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "کاظم دهقاني" اظهارکرد: درپي دريافت گزارشي مبني بر اينکه يک دستگاه کاميون در حال بارگيري اجناس خارجي قاچاق به مقصد يکي از شهرهاي بزرگ استان است، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران يگان امداد بلافاصله طرح مهار در محورهاي مواصلاتي استان را اجرا کردند که پس از شناسايي کاميون مورد نظر، پليس آن را متوقف کرد.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از اين خودرو، 218 کارتن که حاوي قابلمه خارجي قاچاق بود، کشف و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي از کشف بيش از شش کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر در تبريز خبر داد.

" سرهنگ قاسم دهقاني" در تشريح اين خبر گفت: پس از دريافت خبري مبني بر فعاليت شخصي در امر خريد و فروش موادمخدر، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان تبريز قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسي و تاييد صحت موضوع، متهم ياد شده درحالي‌که با خودرو شخصي قصد ورود به منزل را داشت، شناسايي و ضمن توقف و بازرسي دقيق خودرو، مقدار شش کيلو و 140 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در باک بنزين جاسازي شده بود، کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان با بيان اينکه متهم براي ادامه تحقيقات به مرجع قضايي معرفي شد، افزود: از عموم مردم تقاضا مي شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با خريد و فروش موادمخدر در سطح شهر را با شماره تلفن هاي 110 و 2184214 به پليس گزارش دهند.

جانشين فرماندهي انتظامي مراغه گفت: فرد کلاهبرداري که اقدام به توليد و فروش سکه هاي تقلبي در بازار زرگران مي کرد، توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ پاسدار "علي فيضي" گفت: در پي دريافت خبر فروش سکه هاي تقلبي در بازار زرگران مراغه، موضوع اين پرونده در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از بررسي و اطمينان از صحت موضوع، با اخذ مجوز لازم از مقامات قضائي، متهم را در حاليکه 15 سکه تقلبي به همراه داشت، دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي مراغه با اشاره به ادامه روند رسيدگي به پرونده، اظهار کرد: متهم در بازجويي اوليه اعتراف کرده سكه هاي تقلبي را از تبريز تهيه کرده و در شهرستان مراغه به فروش مي رساند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با توقيف 52 دستگاه وسايل نقليه متخلف و 4 نفر فروشنده مواد به همراه مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ "هاشم شعفي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي احقاق حقوق شهروندان، اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در مقاطع مختلف در دستور کار پليس امنيت شهرستان قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: با اجراي اين طرح به صورت مقطعي و انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس در محلات جرم خيز، چهار نفر از خرده فروشان مواد مخدر و چهار نفر معتاد تابلو دستگير شدند.

اين مسئول انتظامي از توقيف تعداد 33 دستگاه موتورسيکلت، 19 دستگاه خودرو سواري و برخورد با 28 نفر از برهم زنندگان امنيت اجتماعي خبر داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار