رئیس حزب موتلفه استان بوشهر:
تابناک- رئیس حزب موتلفه استان بوشهر گفت: اینکه بیان شده اصل اصلاح طلبی با اصل نظام مغایرت دارد اشتباه است.
کد خبر: ۹۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 May 2021

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر در خصوص شرکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اظهارداشت: به دلیل نا کار آمدی جناحی که دولت کنونی را بر سرکار گذاشته است مردم منتظر نشان دادن ناراحتی خود پای صندوق های رای هستند.

وی با بیان اینکه برخی خیال می‌کنند که این ناراحتی ها سبب عدم حضور مردم می‌شود، افزود: مردم نشان دادند که برای بیان نظر خود همیشه در انتخابات شرکت کردند و امسال نیز پرشور برگزار خواهد شد.

رئیس حزب موتلفه استان بوشهر با بیان اینکه اصلاح طلبان ۸ سال از مدیریت کشور عاجز بودند، بیان کرد: دولت و مجلس گذشته برای اصلاح طلبان بود اما شاهد هستیم خودشان نیز از عملکرد خود نا راضی هستند.

فاتحی با بیان اینکه میگویند اجازه کار به ما داده نشد، تصریح کرد: اینحرف منطقی نیست چدا که در این دوره حتی رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف به ویژه بین المللی با آنها همراهی کرد.

وی با بیان اینکه بیان شده اصل اصلاح طلبی با اصل نظام مغایرت دارد اشتباه است، خاطر نشان کرد: اگر به اینگونه بود از ابتدا با فعالیت این جریان در کشور مخالفت می‌شد.

رئیس حزب موتلفه در استان بوشهر در خصوص عدم حمایت حزب موتلفه از گزینه اصولگراها از ابتدای آغاز رقابت انتخابات سال ۹۶گفت: حزب موتلفه در ابتدا برای معرفی حزب خود گزینه دیگری را معرفی کرد اما نهایتا گزینه اصولگرایان را حمایت کردیم.

وی عنوان کرد: در آن انتخابات علاوه بر تاکیدات حزب میرسلیم کناره گیری نکرد و میزان رای کسب شده رای خودش بود.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار