معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گیلانغرب از توسعه شهرک صنعتی این شهرستان با ایجاد فاز دوم خبر داد و گفت: اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد و بزودی عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، حمیدرضا بابایی در جلسه هماهنگی نمایندگان مالکان اراضی و شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه، افزود: شهرک جدید بانام پایلوت فناوری صنعتی و با هدف تهیه مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان کرمانشاه ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: این شهرک جدید در سطح ۵۰ هکتار و در مجاورت شهرک صنعتی فعلی شهرستان گیلانغرب و ظرف مدت زمانی ۲ سال احداث خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: این اقدام در راستای ایجاد اشتغال و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی که درحال حاضر مواد اولیه مورد نیاز آن ها از طریق استان های دیگر تامین می شود اجرا می گردد و کلیه هزینه های شهرک سازی نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

بابایی گفت: شهرک صنعتی گیلانغرب در سال ۷۲ ایجاد شده و از ۴۲ واحد دارای پروانه بهره برداری در این شهرک تعداد ۳۵ واحد با وجود مشکلات اقتصادی همچنان فعال و به کار تولید ادامه می‌دهند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار