مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی موارد پروتکل های بهداشتی در مدرسه هوشمند با جدیت رعایت شده است.
کد خبر: ۹۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 01 June 2021

مجید یزدانپناه در حاشیه افتتاح اولین مرکز دیتا سنتر آموزشی غرب کشور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سه دانش آموز متوسطه اول دو سال گذشته در مسابقات بین المللی کره جنوبی شرکت کردند وموفق به کسب رتبه اول کشور ، دوم و  رتبه سوم شدند.

وی افزود : نه تنها این سه دانش آموز بلکه تعداد زیادی از دانش آموزان این مدرسه هوشمند هستند که الان در مسابقات بین المللی و جهانی حضور و رتبه های ارزشمندی و به ارمغان آورده اند.

مدیرکل اموزش و پرورش تصریح کرد: معلم این مدرسه یک دستگاه استرلیزه در اوایل کرونا اختراع کرده بود ،که داخل این دستگاه برگه های آچار قرار و حرارت می خورد و بدون اینکه بسوزد ضدعفونی انجام می شد.

یزدانپناه اظهار کرد: آب ژاور را در بخش شیمی همین مدرسه آماده کرد و شهرداری شهرستان در همان اوایل کرونا در اختیار دوستان شهرداری به صورت رایگان قرار داد ،و اتفاقات دیگری که می توان آن را به یک برند خوب در کرمانشاه و کشور تبدیل کرد .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این مرکز تمامی پروتکال های بهداشتی وزدن ماسک توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی و مراقبین رعایت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: دانش آموزان به بعضی دروس امتحانی معترض بودند ،به عنوان مثال عرض کنم در گروه علوم انسانی به درس فلسفه بیش از اندازه اعتراض داشتند (اونایی که البته از قبل امتحان داده بودند) که دکتر لاشکی هم پذیرفت که سطح این آزمون احتمالا برای دانش آموزانی که یک سال در مدرسه نبودند البته سطح سختی باشد ولی برای بقیه دروس بالاخره آن را مطلوب توصیف می کردند .

وی در خصوص نتایج امتحانات ابراز کرد: من امیدوارم نتیجه ای که از امتحانات حاصل می شود ، نتیجه ی خوبی باشد کاری سخت بود چون یک سال بچه ها در مدرسه نبودند اما همت به خرج دادند معلمین و دانش آموزان ما در محل حوزه های امتحانی ،چه کلاس دوازدهم چه نهم حضور پیدا کردند و امتحانات را با موفقیت به پایان رساندند.

یزدانپناه تاکید کرد: امتحانات پایه نهم یک امتحان داخلی و منطقه ایولی امتحانات پایه دوازدهم آزمون نهایی کشوری است و در واقع بصورت سراسری و دریک سطح آزمون برگزار می شود.و اگر سختی و آسانی داشته باشد برای همه جای ایران است .

یزدانپناه در پایان گفت: تا نتیجه ای از امتحان به دست ما نرسد ما نمی توانیم چیزی بگوییم امیدوارم نتیجه رضایت بخش رقم بخورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار