محسن رضایی در گفت‌وگو با سمنانی‌ها:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مردم سمنان وعده داد: نهضت خانه‌سازی ایرانیان را در کشور راه‌اندازی کند
کد خبر: ۹۷۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 16 June 2021

اقوام ایرانی را به میدان می‌آورم/ نهضت خانه‌سازی راه‌اندازی می‌کنم

 

به گزارش تابناک سمنان محسن رضایی  که از طریق شبکه استانی پخش شد با اشاره به چگونگی اجرای این طرح اظهار کرد: هر متر مربع ساخت خانه امروزه 3.5 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد و دولت من برای ساخت خانه ایرانیان با بسیج اعتبارات بانک‌ها و تامین 90 درصد هزینه ساخت خانه از طریق تسهیلات و 10 درصد آورده متقاضی که حدودا 30 میلیون تومان می‌شود، به تحقق اجرای این طرح در سراسر کشور کمک و زمینه خانه‌دار شدن مردم را فراهم می‌کنم.

وی با اشاره به توانمندی‌های قومی و اقلیمی کشور افزود: من بار دیگر اقوام ایرانی را به میدان می‌آورم و با واگذاری اختیارات و مسئولیت ها، دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم و در همه استان‌ها مناطق اقتصادی ایجاد و اختیارات و مسولیت‌ها را به استان‌ها می‌کنم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم هزینه‌کرد اعتبارات و منابع پولی هر استان در همان استان ادامه داد: در دولت اقدام و تحول سپرده‌های مردم هر استان در همان استان می‌ماند نه اینکه 40درصد سپرده هر استان به تهران بیاید و در آنجا به ارز تبدیل و از کشور خارج شود.

رضایی وعده داد: برای هر استان، برنامه خاص آن استان را که در دولت وی و با کمک مردم همان استان به نگارش درآمده را اجرایی کند.

وی افزود: در دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و قابلیت‌های هر استان، نسخه پیشرفت و بهبود زندگی آن استان را تهیه و با همراهی مردم اجرایی می‌کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای تحقق این ایده بزرگ، چند راهکار و راهبرد داریم افزود: یکی از راهکارها این است که با همکاری مردم همان استان مجمعی تشکیل و به عنوان مثال 10 نفر برای استانداری کاندیدا می شوند در ادامه این 10 نفر برنامه‌های خود را به مجمعی از نخبگان استان ارائه و این مجمع سه نفر از آنها را به دولت پیشنهاد می دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار