محمد رشیدی :
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:ظرفیت بالای علمی کشور،جوانان دیده نمیشود که سبب شده مدیریت در فامیل مختصری محصور شود.
کد خبر: ۹۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،نشست نخبگان کارآفرین استان کرمانشاه در حمایت از سید ابراهیم رئیسی با حضور محمد رشیدی عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ستاد انتخابات آیت الله رئیسی برگزار شد.

محمد رشیدی در این نشست با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی قرار گرفته،اظهار کرد: به این معنا که یک طرف امید،توانمندی،اقتدارملی،توان دفاعی، نیرو های جهادی و امنیت ملی در مرزها وحضور جدی ایران در منطقه است.

وی افزود:جبهه مقاومتی که امروز در جهان در مقابل با کفر،داعش، امریکا و.. بسیار مستحکم ایساده وجهادی عمل و خالصانه ازملت های مظلوم منطقه دفاع می کند، انقلاب اسلامی ایران است واین نشانگر اقتدارما در جهان و منطقه است.

رشیدی با تاکید بر اینکه طرف دیگر ناکارامدی ها است،افزود: گلایه مندی ها، شکوه ها و متاسفانه باید گفت سرخوردگی های بخش عمده ای از مردم ما از سو مدیریت حاکم بر سیستم اجرایی است و موجب شده در حالت خوف و رجا باشیم،رجا به علت اقتدار و توانمندی دفاعی و ملی و خوف از این نارضایتی مردم و این بسیار خطرناک هست.

وی گفت:مقام معظم رهبری همواره به صورت جدی تاکید بر این قضیه کرند که تمام توانمندی ها، اقتدار، سیستم امنیتی و دفاعی اگر در داخل همراه با امید و حمایت و عزت ایرانی ها همراه نباشد آسیب میبیند،سرمایه ی زیادی که کشور کسب کرده به علت سو مدیریته در حال کاهش است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:سیستم مدیریتی مملکت در یک خانواده ۵ هزار نفری در حال چرخش است که غلط است و این حلقه باید شکسته شود،کشور دارای جوانان توانمند،اساتید خوش فکر است اما
رشیدی تصریح کرد: مدیران کشوری باید بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت کار کند که اگر چنین نباشد توانایی اداره کشور و پیشبرد اهداف را ندارد.همه مدیران باید خادم مردم باشند،مدیران در اتاق هایشان بسته است و به مردم در ارتباطات نیستنداین فضا باید شکسته شود، فاصله طبقاتی بین مدیران و مردم باید کاهش یابد،مافیا ها باید و امضاهای طلایی باید کنار روند.ساختارهای غلطی در اداره کشور وجود دارد که باید شکسته شودو این روحیه در آقای رئیسی وجود دارد،رویکرد ها دارد در حال تغیر و انقلاب در حال پوست اندازی است و شماها کمک کردید این اتفاق افتاد

وی در پایان افزود:اگر مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد حتی اگر کاندیدای مدنظر ما هم پیروز نشود، با ارزش است چرا که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری است، پشتوانه ملت، امنیت، دفاع ملی و تمام منابع ما مشارکت حداکثری است،امیدواریم همگی برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری تلاش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار