مدیرکل انتقال خون استان بوشهر:
تابناک- مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: در روز 24 خرداد امسال 307 نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد 254 نفر موفق با اهدای خون شدند که شاهد رشد 31 درصدی اهدای خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم. 
کد خبر: ۹۷۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 22 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، نرگس عبیدی مدیرکل انتقال خون استان ضمن تقدیر از همیاری همیشگی مردم استان بوشهر گفت: فرهنگ اهدای خون در استان ما بسیار غنی و مورد توجه قرار دارد و مردم اهتمام همیشگی به حرکت انسان دوستانه دارند، این یکی از شاخص های فرهنگی این دیار کهن است.

عبیدی افزود: استان بوشهر در شاخص  اهدای خون به جمعیت جزء سه استان برتر کشور با شاخص 31 اهدای خون در هزار نفر می باشد و مردم خونگرم ما در سخت ترین شرایط ازجمله شیوع کرونا در کنار  انتقال خون و در خط مقدم سلامت حضور داشتند.

مدیرکل انتقال خون انتقال خون استان بوشهر ادامه داد: هر سال بزرگداشت مقام اهداکنندگان خون در سراسر جهان در 14 ژوئن مصادف با 14 خرداد برگزار می شود و ما نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده به علت شرایط ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم متمرکز برگزار نشد و از تاریخ 23 الی 27 خرداد جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مراکز چهارگانه  انتقال خون بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان از اهداکنندگانی که حضور داشتند تقدیر شد.

وی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های امسال می توان به اعزام دوچرخه سواران سفیران انتقال خون از پایگاه دشتستان به پایگاه شیراز، تقدیر از دانشجویان اهداکننده خون، اهدای کتاب با موضوع اهدای خون، ارسال تقدیرنامه به اهداکنندگان مستمر از طریق پست می توان اشاره کرد.

عبیدی در پایان افزود: در روز 24 خرداد امسال 307 نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد 254 نفر موفق با اهدای خون شدند که شاهد رشد 31 درصدی اهدای خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار