کد خبر: ۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴ 03 March 2015

به گزارش خبرنگار ما ، کريم مهري در جلسه شوراي هماهنگي مديران سازمان با بيان اينکه در بحث مکانيزاسيون 390 ميليارد ريال اعتبار با 107 درصد جذب شده است افزود: با انجام اين مهم تحولي عظيم در بخش مکانيزاسيون سازمان جهاد کشاورزي استان رخ داده است.

وي با بيان اينکه اجراي بندهاي سند تدبير و توسعه کشاورزي استان بايد بلافاصله اجرا شود، افزود: 9 بند اين سند با مهم تلقي شود و هر 3 ماه يکبار در جلسه شوراي هماهنگي سازمان مورد بررسي قرار گرفته و بايد مديران جهادکشاورزي در شهرستان‌ها بدانند که ارزيابي عملکرد مديران از اين به بعد بر اساس نحوه پيشرفت سند تدبير و توسعه بخش کشاورزي خواهد بود.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان افزود: روابط عمومي سازمان لازم است برنامه‌هاي سند تدبير و توسعه کشاورزي را به صورت سه ماهه از شهرستان‌ها پيگيري نمايد.

وي با بيان اينکه تبديل 6 هزار و 300 هکتار از اراضي آذربايجان شرقي به آبياري تحت فشار در سال 94 برنامه ريزي شده است، افزود: اين مقدار مشخص شده را بايستي در سال 94 اجرا کنيم و لذا در اين راستا سهم هر شهرستان 300 هکتار تعيين شده است که تا پايان آذر سال 94 بايستي مديريت‌هاي جهادکشاورزي در شهرستان‌ها تعهدات تعريف شده در اين خصوص را به انجام برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار