کد خبر: ۹۷۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 28 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، سردار مرتضی میرزایی گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با جرایم و همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران، در یک عملیات سه روزه با عنوان "طرح محله محور" ۱۸۱ سارق با ۲۴۱ فقره انواع سرقت در استان به دام قانون افتادند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: بازداشت ۴۲ خرده فروش با بیش از ۴ کیلوگرم انواع موادمخدر، جمع آوری ۵۴ معتاد متجاهر، دستگیری ۴ متهم به شرارت و اراذل و اوباش، توقیف ۱۷۸ دستگاه خودرو ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف از نتایج یرح در این مدت بوده است.

سردار میرزایی با اشاره به دستگیری سارق داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان ساری به اجرا درآمده و ۱۱ اراذل و اوباش در این رابطه دستگیر و از ۴۵ فرد دیگر که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند با هماهنگی قضائی تعهد کتبی دریافت شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سیم برق شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق حرفه‌ای دارای سابقه سرقت در این شهرستان شناسایی و بازداشت و نیز در بازجویی‌های انجام شده به ۱۷ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و سیم و کابل برق اعتراف کردند.

سردار میرزایی، به کشف و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی خارجی قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی به ارزش ۲ میلیاردریال و دستگیری یک متهم در شهرستان محمودآباد اشاره و تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا شهرستان بابل موفق به شناسایی و بازداشت یک سارق سابقه دار با ۱۵ فقره سرقت و کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم شده که با هماهنگی قضائی، اموال سرقتی در اختیار مالباختگان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار