معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در خرداد ماه سالجاری ۱۵۶۴ واحد صنفی در اراک بازرسی و ۱۷۶ واحد متخلف شناسایی شد.
کد خبر: ۹۷۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 28 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود: در خرداد ماه سالجاری روزانه ۶ تیم در صبح و ۳ تیم بازرسی در عصر از واحدهای صنفی شهر اراک بازرسی کرده و در این مدت ۱۵۶۴ واحد مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۷۶ واحد صنفی متخلف به ارزش سه میلیارد و یکصد میلیون ریال شناسایی شده است.
وی درادامه گفت: عمده کالاهایی که در این مدت مورد رصد بازرسان این سازمان قرار گرفت شامل نان ، برنج ،روغم ، مرغ ، گوشت ، تخم مرغ ، شکر و پوشاک و کیف و کفش بوده است که در این خصوص ۴۲ پرونده تخلف به ارزش ۲۵۶میلیون ریال تشکیل شده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گزارشات دریافتی ستاد خبری نیز گفت: یکی از ابزار های نظارتی سازمان صمت گزارشات مردمی است که در خرداد ماه در اراک ۳۹۵ گزارش به ستاد خبری سازمان رسیده که از این تعداد که ازاین تعداد ۳۴۰ مورد تلفنی ، ۲۲ مورد گزارش حضوری و ۳۳ مورد نیز از این گزارشات کتبی بوده که توسط کارشناسان و بازرسان مورد بررسی قرار گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار