معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به دلیل شرایط حساس و شکننده کرونایی، رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای برگزاری کنکور سراسری بیش از پیش ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۷۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 28 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این آزمون و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش در هر شهرستان صورت گرفته و شیوه نامه های کنکور احصاء شده است.
وی یادآورشد: دستور العمل های تصویب شده به شبکه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هر شهرستان ابلاغ شده است و امید می رود با انجام صحیح آن توسط عوامل اجرایی و البته رعایت کامل داوطلبین و همراهان آنها، مشکل خاصی پیش نیاید.
وی تاکید کرد: همکاران بهداشت محیط و بهداشت مدارس قبل از برگزاری آزمون، مکان های تعیین شده را از لحاظ تهویه، نور کافی و رعایت فاصله ایمنی میان صندلی ها(۲ متر از هر طرف) مورد ارزیابی قرار می دهند.
دکتر علیمحمدی ادامه داد: داوطلبان در روز آزمون از آوردن هرگونه وسایل اضافی بپرهیزند همچنین حتما ماسک مناسب صورت خود استفاده کنند و از تجمع قبل و بعد از آزمون بپرهیزند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: تمامی دواطلبان توسط همکاران غربالگری شده و برای افراد مثبت و مشکوک مکان های جداگانه ای در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برای داوطلبان بستری در بیمارستان ها نیز تمهیداتی به منظور برگزاری آزمون در بیمارستان در نظر گرفته شده است.
دکتر علیمحمدی با آرزوی موفقیت و سلامتی برای یکایک داوطلبان کنکور سراسری و آینده سازان میهن اسلامی، گفت: با هماهنگی میان آموزش پرورش و همکاران بهداشت محیط و مدارس تمامی امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری یک آزمون ایمن و سالم در نظر گرفته شده است، امید است که داوطلبان هم با رعایت نکات بهداشتی به حفظ سلامت خود کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار