معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد:تمام تلاش و برنامه ریزی های استانی بر رفع موانع تولید و تحقق چشم انداز صورت گرفته و امید است ظرف مدت ۲ هفته آینده نسبت به جمع آوری موارد و مشکلات پیش روی واحدهای راکد و غیرفعال، اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از استانداری، حشمت الله عسگری در دومین جلسه کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان تهران با تاکید بر برش استانی هر دستگاه در رفع موانع تولید بیان کرد: هر مجموعه و دستگاه استانی با توجه به سطح بندی از مشکلات تولیدی‌ها و موارد مورد نیاز، ترتیبات لازم را اتخاذ و گزارش‌ها به استان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت تعامل آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارتقای توانمندی افراد بتوان گامی مهم در راستای رفع موانع تولید برداشت.

عسگری خاطرنشان کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات بتوان سهم اشتغال استان را افزایش داده و منابع به این سمت کشانده شود تا بتوان هدف گذاری های صورت گرفته را محقق کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار