کد خبر: ۹۷۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 10 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/4/1400 تقدیم حضور می گردد.


دستبرد به یکی از بانک های شهرستان "قائم شهر"
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت بانک در شهرستان "قائم شهر" شب گذشته خبر داد و گفت: با تشکیل تیم ویژه از کاآگاهان پلیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 6 و 36 دقیقه بامداد امروز شنبه 19 تیرماه مبنی بر سرقت از بانکی در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با اعلام این خبر، سریعاً کمیسیون ویژه عملیات در شهرستان "قائم شهر" تشکیل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم با هدایت و فرماندهی جانشین استان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر بررسی های اولیه سارق یا سارقان پس از تخریب دوربین های مدار بسته، قطع برق و تخریب دیوار پشت ساختمان، وارد بانک شده و اقدام به سرقت وجه نقد کردند.
سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه میزان سرقت از سوی کارشناسان بانک در دست بررسی است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها، نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام خواهد کرد.

-----------------------------------------------------

غرق شدن 5 نفر در سواحل مازندرن
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن 5 نفر در سواحل استان طی 2 روز گذشته خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: دریای مازندران یکی از جذابترین موهبت های الهی است که هرساله حجم گسترده ای از مسافرت ها را در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات تابستانی به خود اختصاص داده است .
وی، افزود: ناآشنايي به فن شنا، شنا در خارج از محدوده طرح های ایجاد شده و نقاط حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی سالانه سبب غرق ده ها نفر از هموطنان و گردشگراني مي‌شود که نا آگاهانه تن به دريا مي سپارند .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اذعان داشت: علیرغم ممنوعیت سفر به استان مازندران به دلیل شرایط کرونایی و همچنین هشدار های انتظامی به مسافران مبنی بر عدم شنا در دریا و خصوصا شنا در خارج از طرح های سالمسازی دریا، همچنان شاهد جان باختن تعدادی از هموطنان در سواحل دریا به دلیل بی توجهی به این هشدارها هستیم .
سرهنگ ساداتی از غرق شد 5 نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور طی دو روز گذشته در سواحل شهرستان های نوشهر ، نور، جویبار، ساری و بابلسر طی 2 روز گذشته خبر داد و گفت: این افراد به به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح جان باختند که جسد این افراد با حضور عوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد .
ساداتی در خاتمه به هموطنان، توصیه کرد: به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته، از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالمسازی، نقاط کور دریا و ساعت های تعطیلی طرح خودداری ککند تا لذت مسافرت برای آنان و اعضای خانواده تلخ نشود .

-----------------------------------------------------

کشف 5 کیلوگرم موادمخدر در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حسین زارع" در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط فردی سودجو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، این عامل سودجوی مواد مخدر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، تصريح کرد: با هماهنگي‌هاي قضائي، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 5 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ زارع با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان ضمن تاكيد بر هوشياري خانواده‌ها از آنها خواست، برای ریشه‌کن كردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.
سرهنگ شالیکار ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بربر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-----------------------------------------------------

دستگیری 72 سارق در طرح محله محور شهرستان نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح امنیت محله محور و کشف 68 سرقت در تیرماه خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ قاسم عزیزی گفت: با هدف ارتقاء کمی و کیفی نظم و مدیریت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان، طرح امنیت محله محور با موضوع پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان نکا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: به همین منظور، طرح پیشگیری از سرقت در تیر ماه با هدف شناسایی سارقان اجرایی شد که در جریان این طرح 72 نفر از سارقان دستگیر و 68 مورد انواع سرقت کشف شد.
سرهنگ عزیزی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان، بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و اسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است که با مشارکت همگان، دستاوردهای پلیس پایدار خواهد ماند.

-----------------------------------------------------

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ازدستگیری سارق اماکن خصوصی وکشف 10فقره سرقت خبرداد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ "عنایتی گنجی " با اشاره به دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها به 10 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهربا اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 22فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 25 متهم در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح 25 نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند .
سرهنگ هاشم پور از توقیف 29 خودرو و 18 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 21فقره سرقت و کشف 500گرم مواد مخدر از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-----------------------------------------------------

توقیف موتورسیکلت های میلیاردی در شهرستان "نور "
فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف 6 موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 36 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در سطح این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران یگان امداد این فرماندهی با شناسایی 6 موتورسیکلت غیرمجاز در اقدامی غافلگیرانه این موتورسیکلت ها را حین تردد در سطح شهرستان متوقف کردند.
سرهنگ داداش تبار ارزش این موتورسیکلت غیر مجاز را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 36 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورسیکلت ها به پارکینگ منتقل شدند و در این راستا پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

-----------------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهر مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ خسروی ، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازدید از محل فعالیت وی 4 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 800 میلیون ریال کشف شد.
وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، در خاتمه تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

-----------------------------------------------------

کشف 16 فقره سرقت در شهرستان جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان "جویبار" از دستگیری 2سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 16 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس؛ سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح اين خبر بیان داشت:ماموران پلیس آگاهی در پي دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، و کابل برق شبکه وکابل برق کشاورزی ، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات پلیسی، 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار خاطر نشان کرد: ماموران در بازجویی از متهم 16 فقره سرقت از اماکن خصوصی، و کابل برق شبکه و کابل برق کشاورزی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی ؛ به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، موضوع را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

دستگیری سارقان پمپ آب در تنکابن
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق حرفه ای پمپ آب با 21 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،"سرهنگ غلامحسین شعبانی"در تشريح اين خبربیان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت پمپ آب اماکن خصوصی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي 4 سارق حرفه ای که داراي سابقه سرقت در این شهرستان بودند را در این ارتبط شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ شعبانی، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، با اشاره به این که متهمان پس تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب برای پیشگیری از سرقت، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصی در رامسر
سرپرست انتظامي شهرستان رامسر، از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجتبی خانپور"، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصي در سطح کتالم و ساداتشهر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسايي و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ خانپور با بیان این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 13 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: در بازدید از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.
جانشین انتظامي شهرستان رامسر در پایان با شاره به تحویل کالاهای سرقتی به مالباختگان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي پليسي، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام کنند.

-----------------------------------------------------

توقیف موتورسیکلت ساحلی غیر مجاز در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ساحلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و انجام حرکات نمایشی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت ساحلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .
وی در ادامه، اظهار داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی موتورسیکلت مذکور را حین تردد در سواحل سرخرود متوقف و راکب آن را دستگیر کردند.
سرهنگ حسین زاده ارزش موتورسیکلت توقیفی را بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان از شهروندان خواست: در افزايش امنيت اجتماعي بيش از پيش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار