انتشارات سرانه کتاب‌های «گذری شتابان» و «قاب عکس‌ها» از آثار «محمدمسعود کیایی» نویسنده نام‌آشنای کرمانشاهی را چاپ و روانه بازار نشر کرد.
کد خبر: ۹۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 12 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا کتاب «گذری شتابان» که شامل مجموعه مقالات، یادداشت‌ها و مصاحبه‌های کیایی است در ۱۷۴ صفحه و بهای ۵۰ هزار تومان و کتاب «قاب عکس‌ها» که شامل ۱۱ داستان کوتاه به نثر فارسی است در ۱۴۱ صفحه و قیمت ۴۰ هزار تومان است، به تازگی از این داستان‌نویس باسابقه کرمانشاهی منتشر شده است.

کیایی که سال ۳۸ در کرمانشاه متولد شده است تاکنون بیش از ۱۴ عنوان کتاب از جمله «وقتی که مرگ آرامش است»، «عشق بی‌خبر می‌آید»، «روایت‌های راویان»، «آواز آب»، «خاص بانو»، «قصه‌های آذرکوچولو»، «به یادم درختی بنشان» و «کسی تنها نمی‌ماند» را تالیف کرده است و سال گذشته هم انتشارات سرانه ۲ کتاب دیگر با نام‌های «سال‌های بی‌سرور» و «شاخه‌ای گل» را از این نویسنده کرمانشاهی چاپ کرد.

این داستان‌نویس کرمانشاهی درخصوص سوابق کاری خود به خبرنگار ایرنا گفت: داستان‌نویسی را به منزله کاری جدّی با نوشتن داستان کوتاه «نمایشگاه در سال ۱۳۶۰ و مادر در کویر در سال ۱۳۶۱» آغاز کردم؛ این‌ها آن داستان‌هایی هستند که به نظرم لایق چاپ بودند و گرنه قبل از این‌ها هم می‌نوشتم، ولی درخور نگهداری و چاپ نبودند.

کیایی ادامه داد: سپس مرتباً ادامه دادم و برای نشریات سراسری می‌فرستادم که اکثرا چاپ شدند؛ مثل ماهنامه ادبستان، شاهد، شباب که احمدغلامی چاپ می‌کرد، مجله سروش و زن‌روز و روزنامه کیهان و سایر نشریات؛ اولین داستان‌هایی که تحت کتاب درآمدند در سال هفتاد بود به نام «در حاشیه‌ی شط».

وی گفت: سپس با تعدادی از نشریات استانی همکاری کردم مثل باختر، آوای کرمانشاه، صفیرغرب، شهروند، همشهری استان، و بعد‌ها هفته‌نامه‌ی غرب و از سال ۸۰ تا کنون بیش از ۱۲ کتاب مجموعه داستان، داستان بلند و نثر‌های شاعرانه از کارهایم در ایران و اقلیم کردستان چاپ شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار