سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: اکثر پروژه‌های عمرانی و مشارکتی شهرداری اردبیل تنها به دلیل کمبود منابع اعتباری متوقف شده و راکد هستند و در این فضا نیازی به زمان‌سنج معکوس و نمایشگر ندارند.
کد خبر: ۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 20 September 2015

ولی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما مقرر کرده بودیم که در پروژه‌های عمرانی بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های کلان نمایشگرهای معکوس برای تعیین دقیق زمان اجرای پروژه نصب شود اما با توجه به وضعیت نامناسب مالی و توقف اکثر پروژه‌های مشارکتی و عمرانی شهرداری اردبیل دیگر نیازی نیست که برای پروژه‌های متوقف شده نمایشگری نصب شود.

وی با بیان اینکه شهردار اردبیل دو ماه است که مسئولیت شهرداری اردبیل را بر عهده گرفته و در این دو ماه انجام کار خاص و شاق دور از انتظار است، گفت: ما انتظار داریم که تمام هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهرداری اردبیل بر اساس یک رویکرد منطقی و هدفمند اتفاق بیفتد تا به تدریج رضایت مردم نیز فراهم آید.

سخنگوی شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما برای فعال کردن پروژه‌های عمرانی اعم از پروژه‌هایی که خود شهرداری اجرا می‌کند یا با مشارکت سرمایه‌گذاران به انجام می‌رسد نیازمند تامین منابع مالی و افزایش نقدینگی هستند که قطعا با این روند سرعت اجرای پروژه‌ها و روند مناسبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

نعمتی در مورد بازنگری در آماده‌سازی و نصب تندیس در مناطق مختلف شهر اردبیل تصریح کرد: در این زمینه یک کارگروه تخصصی هنری و فنی در حال ارزیابی نهایی کل تندیس‌های موجود در سطح شهر هستند تا نسبت به رفع نواقص و موارد اصلاحی اقدام شده و زمینه برای حرکت‌های تحولی در این حوزه فراهم آید.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال گزارش نهایی این کارگروه تخصصی برای تضمین راهبرد عملی در این حوزه به انجام رسیده و اقدامی مثبت و سازنده را در جمع‌بندی نهایی نصب و یا تغییر تندیس‌ها در سطح شهر شاهد و ناظر باشیم.

سخنگوی شورای شهر اردبیل افزود: ما قصد بزرگنمایی مسائل و کارهای انجام نشده را نداریم، بلکه معتقدیم باید شفاف و روشن مسائل را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم که قطعا رسانه‌ها نیز به عنوان آیینه تمام نمای انعکاس واقعیت‌ها در کنار بیان اقدامات انجام شده و نشان دادن عیوب احتمالی ما را در اصلاح فرایندها کمک خواهند کرد.

نعمتی بیان کرد: بنده به عنوان سخنگوی شورای شهر انتظار ندارم رسانه‌ها مدیحه‌گوی ما باشند و یا بخواهند در بیان مطالب اغراق کنند بلکه هر اتفاقی که در حوزه شورا و شهرداری و مجموعه خدمات مرتبط با آن انجام می‌شود باید بدون کم و کاست اطلاع‌رسانی شده و ما مدعی انجام کارهای فوق‌العاده نیستیم بلکه بر این باوریم اگر واقعیت‌ها به مردم گفته شود خود مردم به راحتی می‌توانند در پذیرش و بیان بسیاری از مسائل خود گواه روشنی بر انجام امور و کارهای انجام شده باشند.

وی پیگیری جدی اعضای شورای شهر را در تکمیل پروژه‌های زیربنایی و به سرانجام رسیدن پروژه‌های مشارکتی بیان کرد و گفت: در کنار اولویت اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی و عمران شهری و دیگر خدماتی که شهرداری به صورت معمول و مرسوم انجام می‌دهد در حل مشکلات زیربنایی ترافیکی، توسعه فضای سبز و مهم‌تر از همه انجام کارهای فرهنگی و توسعه برنامه‌های اجتماعی شورا و شهرداری خود را موظف به انجام کیفی امور می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار