کد خبر: ۹۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 15 July 2021
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست داده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه افزود : هم اکنون ۲۲۵ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که ۹۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۵۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و لنده و از ۳۲۶ نمونه رپید تست ۱۵ مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و باشت بودند.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: با شروع موج جدید کرونا از هم استانی های عزیز استدعا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بیش از این متحمل خسارت نشویم.
وی ادامه داد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرند، از برقراری دورهمی ها و مراسمات عزا و جشن عروسی جدا خودداری کنند، کارهای بیرون از منزل را حتی المقدور به صورت آنلاین انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار