سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در این شهرستان صعودی است، گفت: فقط در شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش ۱۲ بیمار، مثبت بود و یک نفرشان نیز در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: ۹۷۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 17 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر محی الدین امینی افزود: توصیه ما به مردم اینکه همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک را در اماکن عمومی رعایت کرده و گروه‌های هدف نیز برای واکسیناسیون به مراکز در نظر گرفته شده، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۶۰۱ دُوز واکسن در روانسر برای گروه‌های هدف تزریق شده و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ آماده تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، تاکنون یک هزار و ۲۳۷ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که ۹۹۴ نفر به صورت سرپایی و ۲۴۲ نفر نیز پس از بستری شدن در مراکز درمانی مداوا شدند.

امینی با بیان اینکه هم اکنون ۲ بیمار روانسری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند، یادآور شد: از ابتدای آغاز این بیماری تاکنون ۴۴ نفر در اثر ابتلای به کرونا در این شهرستان فوت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: شهرستان روانسر هم اکنون در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار